MacBoy Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Har lyst på en DS lite for å spille Zelda: The minish cap , New Super Mario Bros, Mario Kart , så jeg lurer på om dere kan gi meg flere grunner til å kjøpe DS Lite. Jeg lurer på dette for jeg skal kjøpe meg moped til høsten. Så skal jeg spare de pengene jeg har eller kjøpe DS lite Endret 20. mars 2007 av PC91 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 De spillene du nevner der er grunner i seg selv, for de er virkelig bra spill. Andre spill som eier er Super Mario 64 DS, Nintendogs, Metroid Prime: Hunters, Meteos, Wario Ware: Touched og mye mer som jeg ikke husker nå. Til høsten kommer også The Legend of Zelda: Phantom Hourglass som virkelig ser bra ut. Lenke til kommentar
chelatoth Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Har lyst på en DS lite for å spille Zelda: The minish cap , New Super Mario Bros, Mario Kart , så jeg lurer på om dere kan gi meg flere grunner til å kjøpe DS Lite. Jeg lurer på dette for jeg skal kjøpe meg moped til høsten. Så skal jeg spare de pengene jeg har eller kjøpe DS lite 8198655[/snapback] Mario and luigi - partners in Time Animal crossing Phonix Wright - Ace Attorney Metroid Prime Hunters Mega Man ZX 42 All-Time Classics ( hvis du har venner med DS) Final Fantasy III Final Fantasy Crystal chronicles ..... Elite Beat Agents Yoshi's Island 2 Age Of Empires - The Age Of Kings Castlevania - Portrait of ruin Hotel Dusk - Room 215 Lunar Knights Har jeg glemt noe ?? Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Ja, du glemte Advance Wars og Kirby Power Paintbrush. Knallspill. Og en mer generell grunn: DS selger helt vanvittig. Fler og fler publishere tar konsekvensen av dette og satser hardere på platformen, f.eks Square Enix (neste Dragon Quest kommer kun på DS) og Bioware! (De har kunngjort at de nå utvikler for DS også.) Jeg tror det vil komme mye bra fra store utviklere framover, det er for mye penger i DS-spill til at de skal la være. Endret 20. mars 2007 av thomanil Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) De spillene du nevner der er grunner i seg selv, for de er virkelig bra spill. Andre spill som eier er Super Mario 64 DS, Nintendogs, Metroid Prime: Hunters, Meteos, Wario Ware: Touched og mye mer som jeg ikke husker nå. Til høsten kommer også The Legend of Zelda: Phantom Hourglass som virkelig ser bra ut. 8198946[/snapback] Hvis the Zelda Phantom of Hourglass ikke kommer før høsten venter jeg med å kjøpe DS lite til jeg har mere penger eller om jeg finner den billig noen plass. Må kjøpe noen spill til X360 min å , skal kjøpe guitar hero 2 Endret 20. mars 2007 av PC91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå