Gå til innhold

trenger nytt kabinett med vindu......

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo thermaltake armor jr. det du har bilde av der, hvorfor ikke gå for armor, det koster vel litt mer men er jo mye større....

de "greiene" på toppen er koblinger til usb fw lyd og mic.

Tviler på at det er med strømforsyning da det hadde kosta mer og det hadde nok stått spesifisert.....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg vil anbefale Aerocool sitt Aeroengine II.. Vær OBS! på dette kabinettet siden noen leverandører selger dette med plastikkfront(knekker fort). Sats heller på versjonen med aluminiumsfront :)

Kabinettet med alu. front fåes hos microplex.no for 795,- og passer meget godt med strømforsyningen fra Aerocool som har modulære kabler og UV-reaktive kabelstrømper til 5kr under tusenlappen. Denne også fåes hos microplex.no

Denne strømforsyningen er en av de med best resultater med tanke på det å levere riktig mengde strøm under forskjellige belastninger..

Jeg skal kjøpe kabinettet og strømforsyningen og kan legge ut bilder når jeg får dem :D

Endret av Calvinator
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

er det noen som kan finne ut hvor man får kjøpt thermaltake bach vx.. digger det kabinette. ps:: det må ha vindu.....

jeg tenkte også på om jeg skal kjøpe thermaltake tsunami. er det kvalitet i de thermaltake greiene ell..

forventer svar så fortest som mulig :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...