sigg92 Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 jeg trenger et nytt kabinett med vindu.. uten dør forran. stor plass. uten strømforsyning.... noen som har noe forslag.. trenger å vite detta så fort som mulig.. jeg har sett litt på den her ( http://netshoposlo.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=33506 ) men jeg lurer på om det er klart glass i vinduet eler ikke?? ps:: prisen på kabinette kan ikke stige over 1300kr.. Lenke til kommentar
sigg92 Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 takk for tipset.. jeg tror jeg skal kjøpe meg det ja.. men følger det med strømforsyning i denna her?? http://www.microplex.no/product.aspx?pid=VC3000BWS&mcat= å hva er det greiene på toppen a?? Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Det er jo thermaltake armor jr. det du har bilde av der, hvorfor ikke gå for armor, det koster vel litt mer men er jo mye større.... de "greiene" på toppen er koblinger til usb fw lyd og mic. Tviler på at det er med strømforsyning da det hadde kosta mer og det hadde nok stått spesifisert..... Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Som csVirus sier, gå for Armor, ikke ArmorJR. Ellers kan jeg anbefale Lian Li. Konge kabinetter. Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Ta en titt på Lian Li PC7BSCANDWIN og Lian Li PC-6077B Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Ikke vær så kjedelig å kjøp noe med ferdig vindu da. Lag heler ditt eget vindu. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Jeg vil anbefale Aerocool sitt Aeroengine II.. Vær OBS! på dette kabinettet siden noen leverandører selger dette med plastikkfront(knekker fort). Sats heller på versjonen med aluminiumsfront Kabinettet med alu. front fåes hos microplex.no for 795,- og passer meget godt med strømforsyningen fra Aerocool som har modulære kabler og UV-reaktive kabelstrømper til 5kr under tusenlappen. Denne også fåes hos microplex.no Denne strømforsyningen er en av de med best resultater med tanke på det å levere riktig mengde strøm under forskjellige belastninger.. Jeg skal kjøpe kabinettet og strømforsyningen og kan legge ut bilder når jeg får dem Endret 5. april 2007 av Calvinator Lenke til kommentar
sigg92 Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 er det noen som kan finne ut hvor man får kjøpt thermaltake bach vx.. digger det kabinette. ps:: det må ha vindu..... jeg tenkte også på om jeg skal kjøpe thermaltake tsunami. er det kvalitet i de thermaltake greiene ell.. forventer svar så fortest som mulig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå