Reeve Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Hei Jeg vil selv tro at jeg har sett alle simpsons episodene, og har et sprøsmål. Jeg kom til å tenke på en spesiell episode for noen dager siden, som jeg ikke klarer å finne igjen. Det eneste jeg husker var at Homer måtte lyge om noe, og når han tenkte på hva han skulle si så gikk ene øyet frem og tilbake Var ganske morsomt Kan vel nevne at også Bart gjør dette senere i episoden. Er veldig takknemmelig til den som finner ut hvilken episode dette er fra 1 Lenke til kommentar
llyffant Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Husker ikke hvilken sesong eller episode det er, men den handler om at Marge skriver en roman som er ganske slem mot Homer. Så hun ber han lese den før hun sender den til forelaget. Noe Homer selvsagt ikke gjør, så når Marge spør hva han syntes om boka, så går det ene øyet fram og tilbake Endret 20. mars 2007 av llyffant Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Husker det og nå (etter du skrev det, selvfølgelig) men er ikke så mye nærmere en episode Før prøve å google litt nå, som jeg har mer info. 1 Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Det er episode 10 fra sesong 15. Den heter Diatribe of a Mad Housewife. http://en.wikipedia.org/wiki/Diatribe_of_a_Mad_Housewife Lenke til kommentar
llyffant Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Homer får også sparken og begynner som bruktbil selger. Men det slutter han som når han kjøper en ambulanse og begynner som ambulanse sjåfør. EDIT: fant ut hvilken epsiodet det er. Er sesong 15 ep 10 Endret 20. mars 2007 av llyffant Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Sikkert sett den engang, men høres helt ræva ut Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 hehe, denne episoden er så absolutt morsom synes det er spesielt morsomt når homer jobber som bilselger (som llyffant nevnte). Haha, når han får øye på den sykebilen "buy me, buy me, buy me" haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå