Haarvekst Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Helt sykt Jeg husker i fjord når æ så line upen... jeg hadde åpen munn resten av dagen! Det er ikke noe forskjell i år... desverre er lille jeg litt for liten til å reise ned der http://www.downloadfestival.co.uk/lineup Bring me the horizon KoRn Killswitch engage Devil Driver Lamb of God Er vel de som treffer meg! Headlinerene er vel ikke så mye å skrytte av, MCR kommer jo på hove også, Iron Maiden, før min tid. Linkin Park... vedt ikke hvorfor men har mistet de ut av min musikk smak. Nu metal er ikke så digg som d var når jeg var mindre. Er vel de som treffer meg! Lamb of God kommer jo til Hove, og d er jo en trøst ^^ Noen som skal? Noen på lista som pirrer deres nerver? Pluss: Noe jeg alltid har lurt på... er KoRn nu-metal? eller er de Hard-Rock... de har jo mange hip-hop elementer så de er vel nu-metal, men æ har aldri vært sikker. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg flyttet innleggene til den første tråden om samme emne. Link. Denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg