Gå til innhold

bøyla på prossesorn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må bruke en skrutrekker. Det måtte jeg, men ikke for hardt for da kan det hende den sklir og du kjører den inn i hovedkortet, noe som ikke er helt sunt for det.

Edit: bare trykk ned på den bredeste delen (ytterst) og dra den sakte ut med skrutrekkeren

Endret av Megern
Lenke til kommentar

Prøvde og få løsnet den med en skrutrekker men jeg fikk det ikke helt til! er veldig redd for og brekke hovedkortet, jeg brukte en skrutrekker på bøyla som du sa, men problemet var at når jeg presset ned (hvis det var det man skulle?)da begynte det og komme knekkelydet fra hovedkortet :cry: heldigvis gikk det bra :) men jeg er litt treg av meg så jeg har ikke helt forstått hva det er jeg skal gjøre skal jeg trykke ned og bort men skrutrtekkeren i så fall hvor hart skal jeg trykke ned?

Lenke til kommentar

"Du må bruke en skrutrekker. Det måtte jeg, men ikke for hardt for da kan det hende den sklir og du kjører den inn i hovedkortet, noe som ikke er helt sunt for det."

hehe, jeg gjore det sist i høst, men jeg skulle seff bruke en kniv og vippe hengslene av, og selfølgelig kom det et mikroskopisk hakk i en av de integrerte ledningene i hket, pc ville ikke starte etter det:P litt OT men jaja.

Jeg fikk det til med masse kraft, men er sikkert en litt enklere måte også.

Lenke til kommentar

Jeg har tatt ut hoved kortet på gamle data'n men det gikk i stykker påga statisk elektrisitet. S å har ikke så veldig lyst til og prøve her også :hrm:

Prøvde igjen med skrutrekker men problemet er fortsatt at prosessoren sitter imellom to skruer på hovedkortet slik st den brekker veldig fort. Lurte på om det gikk ann og skjere en isoporbit til og putte under hovedkortet der prossesoren er eller om dette kunne ødelegge noe i form av statisk elektrisitet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...