mikaragua Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Det er enkelt å klare seg uten bare MSN. Jeg bruker Steam, Xfire, TS o.l for å få tak i venna mine 8200921[/snapback] Fin omgangskrets. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 noen uker....de gangene jeg er "pålogget" er jeg "vis som frakoblet" uansett:P Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Så lenge jeg selv vil. Har jo tross alt telefon. Men, jeg gidder ikke. Kjekt å ha egentlig. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 For meg hadde det ikke vært noe problem, men det er jo der planleggingen skjer. Det er også praktisk når jeg skal oprettholde kontakt med folk jeg bare ser noen ganger i året Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg ville fått en mobilregning fra helvete Spesielt når så mange jeg kjenner har flyttet til andre byer/er på utveksling. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Haha, jeg hadde ikke overlevd mange timene uten msn. I så fall hadde mobilregningene blitt astronomiske. Bruker msn veldig mye til å holde kontakten med venner, planlegge besøk, treninger, kino osv. Hvis jeg måtte ringe eller sms istedenfor, hadde jeg blitt fattig. Bruker også veldig mye tid på å sosialisere og prate på msn, jeg synes det er koselig Har det alltid på mens jeg jobber, ser på TV-serier på dataen, spiller spill som ikke er fullskjerm, surfer osv. så dette gidder jeg ikke forsøke engang. Vet at jeg er "svak" og hadde sprukket i løpet av en dag. Lenke til kommentar
d0z Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Fin omgangskrets.8202254[/snapback] Har ikke bare venner som jeg får tak i via Xfire, Steam o.l da. Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg overlevde 9 år. Men jeg trur ikke jeg hadde strøket med om jeg ikke hadde fått bruke msn.. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 skal prøve nå, og holde meg unna.. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 sry, måtte sjekke, e-post, hvor mange minutter ble det Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Ganske nøyaktig ett minutt. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg kan gå for alltid. Kan jo skaffe meg Yahoo og greier. Der man kan se andres webcam uten tillatelse. (Ikke noe mer snakk om det) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg kan gå for alltid. Kan jo skaffe meg Yahoo og greier. Der man kan se andres webcam uten tillatelse. (Ikke noe mer snakk om det) 8203584[/snapback] kult! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå