kilik Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Ikke SÅ mye dyrere enn Premium da. Det er $80 mer enn hva Premium koster og mindre enn hva 20 GB-disken koster ($99). Betyr vel ca. 600-700 kr. mer enn Premium i Norge. Altså 3500-4000 kr. Uansett gjelder dette bare den "limited edition" svarte utgaven. Slik jeg forsto ryktet så skal den nye utgaven erstatte Premium når den har blitt faset ut i løpet av våren/sommeren. Den får da sikkert samme pris som Premium i dag ($399). Da blir det enda mindre vits å kjøpe Core så jeg tipper den settes ned til $249 samtidig, samme pris som på Wii. Endret 21. mars 2007 av kilik Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Skuffende at ikke wifi og hddvd blir integrert. Kommer nok til å gå for ps3 nå ja. 8200180[/snapback] Syntes det er bra at de IKKE gjør det jeg. Personlig ville jeg aldri spilt spill over wifi og det er kjipt å prakke på folk hd-dvd om de aldri kommer til å bruke det. Prisen er mye viktigere. Mye greiere at det er valgfritt. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Skuffende at ikke wifi og hddvd blir integrert. Kommer nok til å gå for ps3 nå ja. 8200180[/snapback] Syntes det er bra at de IKKE gjør det jeg. Personlig ville jeg aldri spilt spill over wifi og det er kjipt å prakke på folk hd-dvd om de aldri kommer til å bruke det. Prisen er mye viktigere. Mye greiere at det er valgfritt. 8200672[/snapback] Ja, men når prisen er 20 dollar mindre enn PS3 20GB koster så burde det vel vært mulig og hvertfall hatt integrert wifi om ikke HD DVD også. Men jeg skjønner at de ikke vil putte alt for mye inn i den. Et begrenset opplag på et par hundre tusen blir solgt med en gang uansett. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) hvis du er dum nok til å bevege på en spiller mens den står å sviver så kan du jaggu ha det så godt. greit nok at man kan være uheldig å dulte borti den eller at noen klåfingra unger sku være for raske for deg, men alvorlig talt, folk flest har da peil nok til å forstå at det er skadelig å flytte på noe som sviver en plastplate rundt i flere 1000 omdreinger i minttet inni en trang boks... 8199014[/snapback] Uh, bare en liten dult på boxen så har spillet en pen liten ripe. Boxen tar seg best ut på høy kant i mine øyne, om den velter da er det bare å dra til butikken å betale 500 nye kroner for et nytt spill Sier ikke at det er noe stort problem, men de kan jo fikse det om de først skal i gang med en oppdatert box. Endret 21. mars 2007 av Lyn Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 På samme måte som Wii heter Revolution heter denne Zephyr og ikke Elite ? Den heter Elite ... Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 O'rly? Men jeg kommer til å kalle den Zephyr på samme måte som jeg kaller Wii for Revolution... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Er ikke dette litt surt for de som allerede har Xbox 360? Virker som et spennende produkt for de som ikke har det allerede. Synd det ikker HD DVD eller WiFi da. Blir nok PS3 i fremtiden, men får se hvordan dette utvikler seg =) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Kan godt hende det er litt surt, men framskritt i teknologi og konsoller har da aldri vært noe "ille"? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 hvis du er dum nok til å bevege på en spiller mens den står å sviver så kan du jaggu ha det så godt. greit nok at man kan være uheldig å dulte borti den eller at noen klåfingra unger sku være for raske for deg, men alvorlig talt, folk flest har da peil nok til å forstå at det er skadelig å flytte på noe som sviver en plastplate rundt i flere 1000 omdreinger i minttet inni en trang boks... 8199014[/snapback] Uh, bare en liten dult på boxen så har spillet en pen liten ripe. Boxen tar seg best ut på høy kant i mine øyne, om den velter da er det bare å dra til butikken å betale 500 nye kroner for et nytt spill Sier ikke at det er noe stort problem, men de kan jo fikse det om de først skal i gang med en oppdatert box. 8203243[/snapback] jo det er kjipt, men man skal da ikke dulte borti boksen eller flytte på den mens den står på. min har stått på høykant sia launch, og aldri hatt noen problemer med tanke på velting og sånt Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Ta gjerne ibruk tidligere tråder om samme emnet. Ta ibruk søkefunksjonen før dere poster noe. Kan hende det allerede er postet. Link til eksisterende tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=731488 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg