Snikpellik Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Engadget og Joystiq sitter tydeligvis på litt mer håndfaste rykter enn alle de tidligere gangene. Under følger litt informasjon, det er bare å lese den skjulte teksten. Sjekk også ut bildet i linken til Joystiq hvor det er et bilde fra et magasin hvor informasjonen kommer fra. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor * The Elite will be limited quantities only; that may be as much or as little as a couple hundred thousand. * The case, controller, and Live headset will all be black. It will have all new packaging. * Elite will cost $479, and will be a 3rd SKU; it will be sold alongside Premium and Core packs. * Eventually Elite hardware (in white plastics) will take the role of the Xbox Premium. That is to say, after the Elite is launched and sold out, future Xbox Premiums will have 120GB / HDMI. * We do not yet know exactly when 120GB / HDMI will become the standard for Premium, but it is loosely estimated to be late summer or fall. * Elite models run cooler than normal 360s, but they are not yet confirmed to have 65nm chips. * Prices may remain the same with the 120GB / HDMI hardware upgrade in the Premium Xbox, but we may still see a price cut on the line when 65nm chips start shipping. * The HD DVD drive will not be internal or bundled -- Microsoft never did or nor does not currently have plans to put an HD DVD drive in the 360. * There are no current plans to integrate WiFi into the Elite or future Premiums (although that can always change). Exciiiting. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Sitter å venter på denne Zephyren. Fargen gir jeg beng i, vil ha mindre støy Lenke til kommentar
freke Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Nå venter vi på Eliten isteden Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 På samme måte som Wii heter Revolution heter denne Zephyr og ikke Elite Lenke til kommentar
freke Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Gadd ikke lese noe på linkene, så du har sikkert rett. Driter egentlig i det, siden jeg har en 360 alt Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Sitter å venter på denne Zephyren. Fargen gir jeg beng i, vil ha mindre støy 8198302[/snapback] Mindre støy får du i alle versjoner av Xbox 360 produsert etter November 2006. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Bare mindre støy av drevet. På denne er vifter og CPU byttet ut. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Blir nok en sånn på meg med tiden hvis den skulle dukke opp, ja. Da blir det den her til spilling, og den jeg har nå til gjester/*backup* Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 * There are no current plans to integrate WiFi into the Elite or future Premiums (although that can always change).8198234[/snapback] Håper dette blir en integrert i boksen, selv om det er lite sannsynlig. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 jeg er mest interessert fordi svart er bedre enn hvitt og hdmi er fint å ha når tv'en blir opgradert en gang i framtida. 120gb disk er også kos, selv om det ikke er et behov jeg har atm. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Vil ha hvit box jeg da Sikkert artig med "Elite" ja, som muligens kommer for å ta opp kampen mot PS3. Håper hvertfall på Wi-Fi og mindre støy Er det mulig at de fikser den slik at den ikke riper opp platene også? (Vet det bare er når du beveger på den under av spilling ..) Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 hvis du er dum nok til å bevege på en spiller mens den står å sviver så kan du jaggu ha det så godt. greit nok at man kan være uheldig å dulte borti den eller at noen klåfingra unger sku være for raske for deg, men alvorlig talt, folk flest har da peil nok til å forstå at det er skadelig å flytte på noe som sviver en plastplate rundt i flere 1000 omdreinger i minttet inni en trang boks... Lenke til kommentar
kilik Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Integrert Wifi kan ikke koste mange kronene og burde vært inkludert. Ellers er jo dette hyggelig lesning for oss som ikke har originale X360-versjonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 hvis denne kommer med HDMI og jeg ikke har HDMI på surround forsterkeren. hvordan kan jeg få lyd da med optisk.. har heller ikke optisk ut fra PJ min.. Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Skuffende at ikke wifi og hddvd blir integrert. Kommer nok til å gå for ps3 nå ja. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Interesangt. Meget interesangt. Får se hva det blir til, skal i alle fall vurdere denne. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 hvis denne kommer med HDMI og jeg ikke har HDMI på surround forsterkeren.hvordan kan jeg få lyd da med optisk.. har heller ikke optisk ut fra PJ min.. 8199946[/snapback] Den får helt sikkert eget optisk uttak Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 The bad news is the console's reported price--a hefty $479, just $20 less than the 20GB PlayStation 3. But, unlike Sony's console, the new Xbox 360 won't support a next-generation video format. Stemmer denne prisen? Ikke direkte en god deal. LINK Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 The bad news is the console's reported price--a hefty $479, just $20 less than the 20GB PlayStation 3. But, unlike Sony's console, the new Xbox 360 won't support a next-generation video format. Stemmer denne prisen? Ikke direkte en god deal. LINK 8200385[/snapback] Når dette først dukket opp var det snakk om at 479 i australske dollar. Microsoft bør da skjønne at det der er alt for mye for en konsoll uten HD-DVDspiller Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Over 4500kr? Skjønner ikke helt, var ikke harddisken utelatt - solgt separat? Eller var den inkludert og samtidig solgt separat? Om ikke så funker bare ikke den prisen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg