Gå til innhold

Xbox 360 Software Update? (Når?)

LucarioX

Anbefalte innlegg

Var det ikke slim at MS slipper to store Sftware Updates til 360 i året? Der det blir åpent for mange nye funskjoner og fiksing på bugs etc.?

Noen som vet sånn ca. når denne kommer? Noen rykter om hva som kan bli forbedret? Mulig at det kommer en 23. mars samtidig med PS3? :p

Kunne tenkt meg en nett browser :ermm:

Synes det begynner å bli på tide med noe mer støtte for gamle Xbox spill også, skal ikke det også komme snart? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

April/Mai tenker jeg. Det heter spring-update, så da blir det vel rundt den tiden. Hørte et lite intervju med en av de som jobber med oppdateringen. Det var ikke noe konkret, men han hørtes veldig hemmlighetsfull og veldig fornøyd ut..så jeg tror det blir noe snack nå til våren :)

Lenke til kommentar

Hei, nå dobbelposter jeg, sorry.

Er det logisk at Microsoft forbedrer Mediacenter funksjonene til 360 nå som PS3 har kommet? Mulig at det snart kommer en nett browser også? Savner å brukte tastaturet og det der til noe ordentlig på 360. Hadde det ikke vært litt rart om både PS3 og Wii fikk en browser, men ikke 360 som lages av samme gjengen som står bak Internett Explorer?

Endret av Lyn
Lenke til kommentar

Er det logisk at Microsoft forbedrer Mediacenter funksjonene til 360 nå som PS3 har kommet? Mulig at det snart kommer en nett browser også? Savner å brukte tastaturet og det der til noe ordentlig på 360. Hadde det ikke vært litt rart om både PS3 og Wii fikk en browser, men ikke 360 som lages av samme gjengen som står bak Internett Explorer?

8227029[/snapback]

Har tenkt på det samme, hvis 360 har tenkt å kalle seg for en multimediemaskin bør de virkelig utvide medieavspillings-mulighetene. Legg inn støtte for flere videoformater ffs! :hrm:

edit: leif

Endret av Kjeksmestern
Lenke til kommentar

Jeg er ganske spent på updaten, jeg mener de sa at vi skulle få en stor overraskelse.

Jeg forventer at vi skal få større muligheter innen media. Jeg har ingen problemer med å kjøre mediecenter, men da må man ha mc på pc'en, noe jeg synes er unødvendig. Jeg har heller ingen problemer med å spille av de fleste codeker, men da må man bruke trede-parts programvare, noe jeg også synes er unødvendig.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar

8227029[/snapback]

Støtte for flere videoformater ser jeg gjerne på 360, men en nettleser greier jeg meg fint uten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...