LucarioX Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Var det ikke slim at MS slipper to store Sftware Updates til 360 i året? Der det blir åpent for mange nye funskjoner og fiksing på bugs etc.? Noen som vet sånn ca. når denne kommer? Noen rykter om hva som kan bli forbedret? Mulig at det kommer en 23. mars samtidig med PS3? Kunne tenkt meg en nett browser Synes det begynner å bli på tide med noe mer støtte for gamle Xbox spill også, skal ikke det også komme snart? Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Bare det ikke skjer som på den forrige store updaten da flere maskiner tok kvelden Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 April/Mai tenker jeg. Det heter spring-update, så da blir det vel rundt den tiden. Hørte et lite intervju med en av de som jobber med oppdateringen. Det var ikke noe konkret, men han hørtes veldig hemmlighetsfull og veldig fornøyd ut..så jeg tror det blir noe snack nå til våren Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Jeg vil spille Xboxversjonen MGS 2 - Substance! Den har lugget og støvet en stund her Endret 21. mars 2007 av Motoko Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Det høres bra ut Håper på noen nye funksjoner. Er litt lei det den kan brukes til nå liksom Trenger noe nytt å fikle med på den Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Hei, nå dobbelposter jeg, sorry. Er det logisk at Microsoft forbedrer Mediacenter funksjonene til 360 nå som PS3 har kommet? Mulig at det snart kommer en nett browser også? Savner å brukte tastaturet og det der til noe ordentlig på 360. Hadde det ikke vært litt rart om både PS3 og Wii fikk en browser, men ikke 360 som lages av samme gjengen som står bak Internett Explorer? Endret 24. mars 2007 av Lyn Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 kanske litt dumt spørsmål men får du den oppdateringen hvis du har xboxlive silver Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 kanske litt dumt spørsmål men får du den oppdateringen hvis du har xboxlive silver 8227081[/snapback] Ja du gjør nok det Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Hei, nå dobbelposter jeg, sorry. Er det logisk at Microsoft forbedrer Mediacenter funksjonene til 360 nå som PS3 har kommet? Mulig at det snart kommer en nett browser også? Savner å brukte tastaturet og det der til noe ordentlig på 360. Hadde det ikke vært litt rart om både PS3 og Wii fikk en browser, men ikke 360 som lages av samme gjengen som står bak Internett Explorer? 8227029[/snapback] Har tenkt på det samme, hvis 360 har tenkt å kalle seg for en multimediemaskin bør de virkelig utvide medieavspillings-mulighetene. Legg inn støtte for flere videoformater ffs! edit: leif Endret 24. mars 2007 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Slenger meg på også. 360 er way too crippled til å engang være i nærheten av hva et mediacenter-medium er. Er det virkelig så føkkings vanskelig å spille av avi, mkv, omg, etc. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Jeg er ganske spent på updaten, jeg mener de sa at vi skulle få en stor overraskelse. Jeg forventer at vi skal få større muligheter innen media. Jeg har ingen problemer med å kjøre mediecenter, men da må man ha mc på pc'en, noe jeg synes er unødvendig. Jeg har heller ingen problemer med å spille av de fleste codeker, men da må man bruke trede-parts programvare, noe jeg også synes er unødvendig. Endret 25. mars 2007 av Bertelsen Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Hei, nå dobbelposter jeg, sorry. Er det logisk at Microsoft forbedrer Mediacenter funksjonene til 360 nå som PS3 har kommet? Mulig at det snart kommer en nett browser også? Savner å brukte tastaturet og det der til noe ordentlig på 360. Hadde det ikke vært litt rart om både PS3 og Wii fikk en browser, men ikke 360 som lages av samme gjengen som står bak Internett Explorer? 8227029[/snapback] Støtte for flere videoformater ser jeg gjerne på 360, men en nettleser greier jeg meg fint uten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå