Groening Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Gutt: Alk er et stilig navn Jente: Vet ikke, kanskje Ilke. Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 - Neimen for en søt liten baby. Hva heter han?- Odd 8947518[/snapback] Jeg tror jeg hadde falt sammen i latter :!: Men igjen, så er det jo barn som faktisk heter det. 8947665[/snapback] Haha, nei, skal ikke kalle barnet mitt for Odd Men kanskje; Angelica, Aurora, Leah, Marissa, Lucas, Casper eller Phillip Lenke til kommentar
ZsaZsa Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg har bestemt meg for dette for lenge siden, iallefall nesten: Jente: Gullveig, Grynet eller Skade Gutt: Mick Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Gutt: Arg, Gard, Myrk, Ulv, Ravn, Bjørn, Vidkun, Håvard, Ævar (ja, faktisk, det finnes 3 eller færre personer i Norge ved navn Ævar) 8988890[/snapback] Seriøst? ZsaZsa: Gullveig kan vel gå, selv om jeg ALDRI ville kalt mitt barn det, fy faen, men at du har tenkt ut Grynet og Skade..? Grynet? SKADE? Hva skjer med verden? Nathaniel hørtes også ut som noe tatt ut fra en fantasybok. Folkens, jeg håper dere vokser opp og endrer mening når dere har vokst i fra animeen eller hva nå enn dere blir påvirket av, og ikke kaller barna deres det som står i denne tråden, for da vil de bli mobbet. No offence. Lenke til kommentar
ZsaZsa Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Grynet er et helt vanlig jentenav, og jeg synes det er kjempefint. Skade er skigudinnen i Norrøn Mytologi! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Bruktbilen, fy deg.. Du har glemt Bob der.. Bob-Bob, høres det ikke kult ut? :!: 8198252[/snapback] Johnny-Bob ftw ! Ordentlig guttenavn må vel være Stingray eller Rex ^^ Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Grynet er et helt vanlig jentenav, og jeg synes det er kjempefint.Skade er skigudinnen i Norrøn Mytologi! 8998842[/snapback] Nei, hvis ei jente presenterer seg som "Grynet" eller "Skade", så ville jeg ledd. Og det er meg, som til vanlig er svært høflig. Tenk på mobberne på skolen du. Tenk på barnet! Lenke til kommentar
Yetipants Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Mine unger skal hete Knirkeline eller Brunhilde hvis det blir jente, og Hagbart eller Kent-Ronny hvis det blir gutt. Eller kanskje jeg gjør som en god venninne av meg og kaller podene for Rudolf og Adolf. Skjønne navn. Lenke til kommentar
Azubi Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Et eller annet spenstig på F. Fabian/Ferdinand/Falke/Fabrizzio elns. Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jente; - Angelica - Alexandra - Michelle - Victoria Gutt; - Iver - Julian - Sebastian - Lucas - Liam Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jente: Rebecca, Isabella, Sarah, Nathalie, Victoria. Gutt: Rambo! :!: Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Seriøst? ZsaZsa: Gullveig kan vel gå, selv om jeg ALDRI ville kalt mitt barn det, fy faen, men at du har tenkt ut Grynet og Skade..? Grynet? SKADE? Hva skjer med verden? Nathaniel hørtes også ut som noe tatt ut fra en fantasybok. Folkens, jeg håper dere vokser opp og endrer mening når dere har vokst i fra animeen eller hva nå enn dere blir påvirket av, og ikke kaller barna deres det som står i denne tråden, for da vil de bli mobbet. No offence. 8997325[/snapback] Sikter du til de navnene du siterer? I såfall er det litt merkelig at du trekker inn anime og fantasy, da det er erkenorske navn. Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Jente: Rebecca, Isabella, Sarah, Nathalie, Victoria. Hehe, det heter jeg Endret 5. juli 2007 av Rockagirl Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Ole-Sverre er navnet mitt. Er det noen som heter det i det hele tatt? For meg høres navnet ganske normalt ut, siden begge navnene er temmelig norske. Har skjedd et par ganger at fremmed folk på nett har lol'a så skjermen sprakk ^^ Hva syns dere? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jente: Rebecca, Isabella, Sarah, Nathalie, Victoria. Hehe, det heter jeg 9013262[/snapback] Profilen din sier noe annet.. Hallo.. Hete Malin Jensen kommer fra en liten plass som hete Fauske.. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Alltid likt "Dylan Thomas" av en eller annen grunn Men regner med at den tid, den "sorg". 8431499[/snapback] http://en.wikipedia.org/wiki/Dylan_Sprouse Noen sammenheng? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jente: Julie, Kine, Nettefette eller Maria. Jeg bryr meg ikke hvilket guttenavn gutten får, det skal adoptivforeldrene finne ut av selv. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg bryr meg ikke hvilket guttenavn gutten får, det skal adoptivforeldrene finne ut av selv. 9021381[/snapback] Gutter er jo mindre stress da Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg bryr meg ikke hvilket guttenavn gutten får, det skal adoptivforeldrene finne ut av selv. 9021381[/snapback] Gutter er jo mindre stress da 9022198[/snapback] Jeg har 3 brødre og 2 søstre, så jeg vet nok hva jeg snakker om... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Gutt: Arg, Gard, Myrk, Ulv, Ravn, Bjørn, Vidkun, Håvard, Ævar (ja, faktisk, det finnes 3 eller færre personer i Norge ved navn Ævar) Jeg er FORNÆRMET! Blant alle de lumske navna kom navnet MITT! Er det SÅ spessielt? Endret 10. juli 2007 av latter17 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå