€uropa Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Pest & Plage. Barn skal jeg forhåpentligvis aldri ha. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Pest & Plage. Barn skal jeg forhåpentligvis aldri ha. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Jeg har nok yngre søsken, nieser og nevøer til å være sikker på at jeg ikke orker barn i mer enn moderate doser. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Nja, kanskje nå ja.... livet er fullt av overaskelser Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Det kan hende. Hvis jeg noen gang skal ha barn, så ligger det langt fram i tid. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Arnold Du satser fullt på gutt du da Lenke til kommentar
Gjest medlem-278404 Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Gutt: Mathias, Joachim, Alexander, Daniel. Er ikke sikker på hvilke av de jeg ville valgt. Jente: Anne, Ane, Marte, Marit, Kristin, Ida, Silje. Mathias, Silje og Marte liker jeg Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Blir det en jente skal hun hete Elja.Blir det en gutt skal han hete Alfons. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Får jeg noen gang en jentunge kommer jeg til å insistere på at hun skal hete Mina. (Evt kanskje ha to navn hvis barnefaren hadde villet det) Oldemora mi het det, og jeg synes det er fint gjort å kalle opp ungene etter andre i slektstreet. Så fremt navnene er fine da.. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Finnes det ulovlige navn i Norge? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Synes Mala er et fint navn, jeg. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Finnes det ulovlige navn i Norge? Ikke sikker, tror ikke det, men finnes jo noen navn man burde styre unna da (Sålenge man er glad i barnet sitt ihvertfall) Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Finnes det ulovlige navn i Norge? Har en onkel som er født ikke så lenge etter 2 verdenskrig. Han heter Adolf. Ikke oppkalt etter Østerrikeren, men etter bestefaren sin. Men det var mye snakk på bygda når han skulle døpes... Ulovlig er det jo ikke, men en kan vel trygt si at står du på ett kjøpesenter og roper "Adolf!" så kommer det ikke akkurat 10 forskjellige unger løpende bort til deg!! Hitler er det vel kanskje ikke lov til å bruke? Vidkun er vel heller ikke veldig pop? Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 "Henrik Snute" ville jeg kalt han. En mann med snute for fornuftige ting. Lenke til kommentar
Paradise Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Maria eller David. Forresten, dere som tuller er ikke morsomme, og det er oppbrukt. Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Finnes det ulovlige navn i Norge? Usikker på kilden dems, men i følge alltime10s så er det ikke lov å kalle en baby for "Bridge". Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Jeg syntes veldig godt om navnet Elias. Og jente så er det nok Karoline. Lenke til kommentar
N. Tveranger Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Jeg syntes Michelle er pent, men mer amerikansk navn da.. Pest & Plage. Barn skal jeg forhåpentligvis aldri ha. Så du er en einstøing? Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Sønn Olav DrageDræper Haugen Datter: Leia BalleKnuser Haugen Jeg har tro på alternative andre mellomnavn for å gi fingeren til navne-lovene ;-) -frank Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå