Petrvs Romanvs Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Det er veldig mange vanlige navn som rimer på negative ting, ta f.eks Brit som rimer på skjit, en ting er navn (sett at de ikke er jævla sære), noe annet er oppdragelsen og sannsynligheten for å bli et mobbeoffer. Selv synes jeg Ariel er et fint jentenavn og ser ingen problemer med akkurat det navnet. Lenke til kommentar
F1nst4D Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Det er veldig mange vanlige navn som rimer på negative ting, ta f.eks Brit som rimer på skjit, en ting er navn (sett at de ikke er jævla sære), noe annet er oppdragelsen og sannsynligheten for å bli et mobbeoffer. Selv synes jeg Ariel er et fint jentenavn og ser ingen problemer med akkurat det navnet. Det var ikke hva det rimer på jeg nødvendigvis mente, heller bare en viss misnøye med navnet sitt over lengre perioder i barndommen fordi barnet syns at det er unormalt. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg er ikke helt sikker, men jeg kom på hva jeg IKKE skal kalle dem... Rasmus. Å oppkalle barnet ditt etter hølene til deg og kona di ville nesten vært en synd, i tillegg er det et grisestygt navn. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hvis det blir en jente, Scarlett. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Gutt: Nelden Michael Mikael Jente: Sofie Anita Lenke til kommentar
Shiktu Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Gutt: Dennis William Jente: Cedeline Alice Alliriana Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4123456 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Det er veldig mange vanlige navn som rimer på negative ting, ta f.eks Brit som rimer på skjit, en ting er navn (sett at de ikke er jævla sære), noe annet er oppdragelsen og sannsynligheten for å bli et mobbeoffer. Selv synes jeg Ariel er et fint jentenavn og ser ingen problemer med akkurat det navnet. Ariel Sharon burde vel være problem nok? ville ikke gitt ungen min navnet til en krigsforbryter. Endret 8. mars 2009 av Slettet+4123456 Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jente: Vanessa eller Serena... Gutt: Daniel eller Ashton... .Salbu! Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) blir veldig påvirka av bøker/filmer osv som jeg liker. har lest Dinas bok og Lykkens sønn.. leste Dinas bok for noen år sia, og etter det syntes jeg at Dina alltid har vært et fint navn Så det blir nok navnet på min fremtidige datter. om jeg ikke får en datter blir det Benjamin (Fra lykkens sønn).. ellers liker jeg disse navna: Ronja Cilie Tobias Marius Endret 19. mars 2009 av kaolla89 Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 haha og noe som frister er jo å kalle ungen Mari Johanna (si det fort) hahaha -_- Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 5å90 blyfri eller abelkader skulle gutten Lenke til kommentar
wood nymph Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Gutt: Mathias eller Christoffer. Jente: Kaia Endret 19. mars 2009 av wood nymph Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Blir det gutter blir det seriøst Hugo eller Cato. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Benjamin / Christoffer eller Leonora / Lea / Ida Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jente: -Akuma Gutt: -Gouken Lenke til kommentar
sandydandy Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hvilke navn man synes er fine har jo med vane, tradisjon og egne opplevelser å gjøre. Jeg hatet navnet Anders før, av den enkle grunn at den personen som mobbet meg aller mest helt fra barnehagen het det, og at sløydlæreren min med det navnet var en tyrann (låste elever inne på materialrommet, brølte oss i trynet, hengte oss ut foran alle de andre ++). Men så ble jeg kjent med en fantastisk person som heter det, som ble kjæresten min og min aller beste venn, og plutselig er ikke navnet fullt så ille likevel. Men jeg og samboeren har bestemt oss for at den første jenta vår skal hete Toril. Lenke til kommentar
Morro Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Det viktigste er at den nye i familien får sitt eget navn, ikke det samme som f.eks faren. ..."junior" er det dummeste jeg hører. Lenke til kommentar
Gjest Guest_s_* Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Miley er et fint navn Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hvis det blir en jente, Scarlett. æsj, for et navn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå