scumbag Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Pernille.. uansett om det blir jente eller gutt.. Lenke til kommentar
Candle Jack Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Gutt: Roy-Leif Jente: Gitte (inb4 fitte, smitte etc) Som nevnt i en post over meg, kalle barnet for noe som kommer til å gi motstand tidlig Lenke til kommentar
StoryOfTheYear Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Bestemora mi hadde et uvanlig mellomnavn som jeg gjerne vil "føre videre", og jeg elsker navnet Belinda, så da ville nok jenta mi hete Belinda Konstanse . Guttenavn er vanskelig.. Men jeg liker veldig Emil, Peder, Martin, Thomas, Tobias og Robin! Lenke til kommentar
Pikachu Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Gutt: Kenny Jente: Mona Lenke til kommentar
Gulljenta07 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 <span style='font-size:21pt;line-height:100%'>Hvis du får barn,hva vil du så kalle dem?</span> Mine personlige valg: <span style='font-size:14pt;line-height:100%'> Guttenavn:</span> -Aleksander -Tobias -Marco <span style='font-size:14pt;line-height:100%'>Jentenavn:</span> -Jenny -Marita -Susanne Gulljenta mi heter Sarah Kristine :love: Av andre jente navn liker jeg Selma Sanna Sophie Synne Guttenavn: Sebastian Benjamin Henrik Lucas Gutt: William, Storm, Dominic, Angus eller Oliver Jente: Sarah eller Helena Ja jeg er enig i at det er ett fint navn, jenta mi heter det Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Bård-Johnny, Trond-Arne, Geir-Kåre eller noe annet kriminelt. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Sigbjørn eller angus. Jeg har ikke peiling på hva jeg skulle kallt en jente Ikke noe problem enda uansett. Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Tja...Guttenavn har jeg ikke peiling på. Får jeg en sønn så er forslaget mitt nok Benjamin. Men for øyeblikket blir det da jente i heimen nå Hun heter da Marita Celine:) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Gutt: Kyrre. Jente: Karoline/Caroline. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Josef, Adolf og Pål hehe Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jente: Ellinor, Michelle, Helena. Gutt: Thor, Øystein, Ismael-Johnny. Lenke til kommentar
HellsBells Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Fine jentenavn: - Guro Et veldig fint navn Liker navn som Gunnbjørn, Bjørnhilde, Gunnstein! heh Lenke til kommentar
Kripus Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg er da så heldig at jeg har en datter alt jeg da.. Og hun heter Haily.. Men sliter litt med og finne ut hva neste barn skal hete... Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Da har du jo et par sider å bla gjennom. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg påsto lenge at min første sønn skulle hete Wonderboy Batman. Vel; jeg forandret mening. Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jente: Emily, Anna, Elise, Kaja Gutt: Benjamin, Aleksander, Sondre, Mikkel Kusina mi er 4,5 mnd på vei så vi har snakket dødsmye om navn i det siste. Er så mye fint:) Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 I likhet med hu dama fra rules of attraction og 40 days and 40 nights skal min sønn selvsagt hete Audio Science. Lenke til kommentar
cerice Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 En ting er sikkert, mine barn skal i hvertfall aldri få Kari, eller Per navn. Et navn er en del av din personlighet, og da er det ganske kjipt å gå rundt hele livet og hete Camilla B, eller Mathias L, bare fordi det allerede var 5 andre i klassen med samme navn. Har ikke så mange navn jeg liker, men Eira er fint. Og Einmyria. Kommer sikkert tilbake med mer, kommer ikke på så mange nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå