CypheroN Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Jonas og Mari Johanna. Litt meir seriøst. Gutt: Andreas, Thomas, og Daniel Jente: Marie eller Maria, Sara, og Sandra. Hvorfor var Jonas og Mari Johanna så useriøst? Hvis det var et forsøk på å være morsom så ble jeg mer lei meg. Eller så var dette bare for å disse de som kødder her. Endret 7. oktober 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Jente: Selma og/eller Vilde (evt. Alvilde). Iris er også et navn jeg liker, men det heter en annen jeg kjenner, så... Gutt: Vet ikke... Endret 7. oktober 2008 av magnusalex Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Mine barn heter Sol Angelica og Dominic Elian. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jentenavn: Turid Karen Kristine Guttenavn: Mathias Henrik Erik Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hvorfor var Jonas og Mari Johanna så useriøst? Jeg har ingen negative assosiasjoner med Jonas, men Mari Johanna høres ut som en dopvits, ordspill på marijuana. Uflaks for de som har et sånt navn, uansett om det skyldes at foreldrene var rusa da de valgte det, eller om de var så streite at de ikke tenkte på denne sammenlikningen. Et par andre uheldige kombinasjoner: Anne-Mia (anemi er en blodsykdom, anemia på endel andre språk) og Eva-Gina (eh, vagina?). Lenke til kommentar
xersess Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Jonas er det ikkje noko galt med i det heile tatt, men viss du først har ei jente som heter Mari Johanna (marihuana), og i tilleg har ein gutt som heter Jonas blir det kanskje litt meir mistenksomt. Ein Joint blir ofte kalla ein Jonas for dei som ikkje har hørt det utrykket før. Endret 8. oktober 2008 av xersess Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Jonas er det ikkje noko galt med i det heile tatt, men viss du først har ei jente som heter Mari Johanna (marihuana), og i tilleg har ein gutt som heter Jonas blir det kanskje litt meir mistenksomt. Ein Joint blir ofte kalla ein Jonas for dei som ikkje har hørt det utrykket før. Jeg heter Jonas, det er ikke noe galt med det navnet! Mine barn skal hete Lucifer og Rakel Jeg og kompisene mine kødda om at vi skulle bruke Jonas som sleng for Joint så ingen skulle få vite om det, visste ikke at Jonas faktsik er kallenavn for Joint, ganske sprøtt. Hadde ingen anelse om det før jeg leste denne posten, men har kalt en joint for Jonas i noen månder nå Endret 9. oktober 2008 av Snus-Dog Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Et feilpostet innlegg (innholdet redigert bort av posteren) er fjernet. Snorre Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jente: Linn, Anja,Monica ,Victoria. Guttenavn har jeg ikke funnet noen enda ;p Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Faren min har det mest awesome navnet noen sinne. Brynjulv. Hvis jeg får en sønn en gang kunne jeg tenke meg å kalle ham det hvis dette navnet "passer i tiden" som det kanskje heter. Man kaller jo ikke ungen sin for noe sånt i dag. Brynjulv er jo bare nødt til å være en voksen mann! Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg liker Lukas og Isak, selv om de er bibelske Åneei, bibelske navn! For en tragedie det hadde vært å hete det samme som en i Bibelen da gitt! Ok, så har jeg ikke så lyst til å hete Abraham eller Jesus, men det er mest fordi det ville blitt.. litt rart. Det er liksom bare Abraham og Jesus som heter sånt.. eh.. duh. Men du skjønner. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg liker Lukas og Isak, selv om de er bibelske Åneei, bibelske navn! For en tragedie det hadde vært å hete det samme som en i Bibelen da gitt! Det er symbolske navn knyttet mot kristendommen. Skjønner godt at ikke alle ønsker det Lenke til kommentar
xersess Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jonas er det ikkje noko galt med i det heile tatt, men viss du først har ei jente som heter Mari Johanna (marihuana), og i tilleg har ein gutt som heter Jonas blir det kanskje litt meir mistenksomt. Ein Joint blir ofte kalla ein Jonas for dei som ikkje har hørt det utrykket før. Jeg heter Jonas, det er ikke noe galt med det navnet! Mine barn skal hete Lucifer og Rakel Jeg og kompisene mine kødda om at vi skulle bruke Jonas som sleng for Joint så ingen skulle få vite om det, visste ikke at Jonas faktsik er kallenavn for Joint, ganske sprøtt. Hadde ingen anelse om det før jeg leste denne posten, men har kalt en joint for Jonas i noen månder nå Når vi først er innpå dette latterlige temaet, kva med Gro Anja (ganja)? Jonas, Mari Johanna, og Gro Anja. Flottflott gjeng! Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Jonas er det ikkje noko galt med i det heile tatt, men viss du først har ei jente som heter Mari Johanna (marihuana), og i tilleg har ein gutt som heter Jonas blir det kanskje litt meir mistenksomt. Ein Joint blir ofte kalla ein Jonas for dei som ikkje har hørt det utrykket før. Jeg heter Jonas, det er ikke noe galt med det navnet! Mine barn skal hete Lucifer og Rakel Jeg og kompisene mine kødda om at vi skulle bruke Jonas som sleng for Joint så ingen skulle få vite om det, visste ikke at Jonas faktsik er kallenavn for Joint, ganske sprøtt. Hadde ingen anelse om det før jeg leste denne posten, men har kalt en joint for Jonas i noen månder nå Når vi først er innpå dette latterlige temaet, kva med Gro Anja (ganja)? Jonas, Mari Johanna, og Gro Anja. Flottflott gjeng! Ja, må nok finne meg en gjeng med venner som heter MAri Johanna og Gro Anja Jonas er det ikkje noko galt med i det heile tatt, men viss du først har ei jente som heter Mari Johanna (marihuana), og i tilleg har ein gutt som heter Jonas blir det kanskje litt meir mistenksomt. Ein Joint blir ofte kalla ein Jonas for dei som ikkje har hørt det utrykket før. Jeg heter Jonas, det er ikke noe galt med det navnet! Mine barn skal hete Lucifer og Rakel Jeg og kompisene mine kødda om at vi skulle bruke Jonas som sleng for Joint så ingen skulle få vite om det, visste ikke at Jonas faktsik er kallenavn for Joint, ganske sprøtt. Hadde ingen anelse om det før jeg leste denne posten, men har kalt en joint for Jonas i noen månder nå Når vi først er innpå dette latterlige temaet, kva med Gro Anja (ganja)? Jonas, Mari Johanna, og Gro Anja. Flottflott gjeng! Ja, må nok finne meg en gjeng med venner som heter MAri Johanna og Gro Anja Endret 14. oktober 2008 av Snus-Dog Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Suppler med Odd Even og Hans Hugo (si navnene fort for deg selv...), så har du en fin vennegjeng! Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 min førstefødte sønn skal hete Aske. Er på en måte vikingenes adam. Altså, det første mennesket om jeg har forstått det riktig. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Tenker du på Ask, as in Ask og Embla? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Guttungen (hvis det blir en) skal iallefall hete Dante. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Tenker du på Ask, as in Ask og Embla? Ja. Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Om jeg hadde hett Stein, skulle jeg hatt to gutter med navn Hallstein og André Hallstein. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå