twisted_ Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Det er nærmest et jentenavn. Jeg liker Lukas og Isak, selv om de er bibelske, og Jonas. Jonny, Ronny og Raymond er fæle navn. Ellers er jo Magnus, Andreas, Erik, Thomas og Kenneth ålreite navn. Endret 9. september 2008 av twisted_ Lenke til kommentar
Xboxftw Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 jente: Fatima gutt: Mohammed, Allah Lenke til kommentar
Gjest Guest_BareMeg_* Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jenter: Malene, Jessica, Erica Lenke til kommentar
Kakeform1 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Her er noen av mine favorittnavn! Guttenavn: Jarle Frank Håkon Peir Lukas Jentenavn: Mia Cornelia Alice Renate Alvine Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Kanskje Adelia, etter bestemor... Om jeg får datter før min søster that is... Guttenavn jeg liker er Silas (etter albinoen i da vincikoden, selv om det er bibelsk) og Grim. Hvis ikke de passer så kaller jeg ungen Tjukkebolla Feiten. Uansett blir jeg mest sannsynlig barnløs og skaffer meg masse rasekatter eller toypudler eller noe sånt... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jente: Tina Kine Sofie Julie Gutt: Alex Lukas Kristoffer Aron Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Arild, Arne, Bjørn, Kjell Anne, Else, Grete, Liv De har ikke vært mye brukt de siste 35-40 åra, så det er vel på tide å børste støvet av dem? Endret 5. oktober 2008 av Svinks Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hvis det hadde vært jente ville jeg nok oppkalt henne etter min mormor "Louise". Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Gutt: Kårekurtleif / Rompiskompis Jente: Edgar. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Hvorfor prøver dere å være morsomme i den tråden her? Dere klarer det ihvertfall ikke, så gå og lek i et lekeforum. Dette er i den seriøse delen Lenke til kommentar
Stinea Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jente: Aurora, Emilie, Madeleine Gutt: Niclas <3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Skal oppkalle ungen etter meg, og legge til "versjon 2.0". Men fra spøk til alvor, hadde nok blitt gode navn som faktisk kan brukes internationalt, som "Steven". Lenke til kommentar
plukkfisk Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 gutt: Adolf. jente: Hjørdis. jeg liker disse navnene, men jeg tror kanskje de er hovedgrunnen til at moren min er enig med meg at jeg ikke burde få barn. Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Norsk humor er på et absolutt bunn-nivå, men regner med at det er noe aldersbetinget. Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Gutt: Joakim, Jørgen, Kent Jente: Siri, Linnea, Veronica Lenke til kommentar
xersess Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jonas og Mari Johanna. Litt meir seriøst. Gutt: Andreas, Thomas, og Daniel Jente: Marie eller Maria, Sara, og Sandra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå