Kiro Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Aaron er et veldig pent guttenavn også... Lenke til kommentar
froeya Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 gutter: Ville, Thor, Bjørn-Einar, Torbjørn, Samppa, Anders, Magnus, Anssi, Xaver,.... jenter: Viirpi, Greta, Solveig, Silje, Marit, Toril, Tora,... Lenke til kommentar
LindaChanett Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Sirius, Alice og Andrew er fine navn... Endret 26. mars 2007 av LindaChanett Lenke til kommentar
bodycrap Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 mhh....hvis det skulle vært gutt skulle det nok blitt Tommy, Mikkel, Aksel eller Leo. Hvis det skulle blitt en jente skulle det vel blitt Eira, Iselin, Lea, Sofia eller noe sånt. Mihi. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Noe norsk/nordisk. Kan ikke fordra kristne navn som Michael, Andreas, Thomas, Alexander, Markus etc. Kanskje bare et vanlig navn som T(h)or, eller dra det litt videre og kalle ungen for Kyrre, Are eller Brage. Navnet til en eventuell jentunge får kjerringa ta seg av. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Har et jentenavn fastsatt, det er alt: Belinda! Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Har ikke tenkt så mye på det, men det måtte har vært noe som passet både på et barn og en voksen, og ikke var alt for standard. Vilje er et fint jentenavn, men usikker på om det vil passe på en voksen person. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Drittunge! (uavhengig av kjønn) Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Gutt: Adam Edam Odam Nedam Sedam Peman Jente: Eva Ava Ova Sva Dva Kva Bva Uva Tva Nva Æva Qva Sado Eva 8213729[/snapback] hadde vært litt ekkelt for barnene om de ente opp og hete eva og adam... blitt litt incest vibes' ehm... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg kommer antageligvis til å oppkalle barna etter slektninger noen år tilbake. Det blir uten tvil en Stefan Alexander II, en Dominic, en Sophia og en Frederick. The family honor lives on. Lenke til kommentar
veron Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Karoline Amalie Emilie Usikker på hvilket navn vi skal bruke på den lille som kommer. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hmmm, ja si det... Om jeg skulle få barn med hun jeg er sammen med nå; Norsk far, Finsk mor og vi bor i Irland... Det kan bli stygt det der, veldig stygt... Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Fine jentenavn: - Ella - Eirin - Julie - Nora - Emilie - Aina - Charlotte - Guro Fine guttenavn: - Emil - Mathias - Markus - Tobias - Daniel Dobbelt-navn kan også være veldig fint. Endret 9. april 2007 av Noteknekk Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Bare 'Ok'. 8213486[/snapback] -Hei, jeg heter Lasse. Hva heter du? -Ok hehehe 8213500[/snapback] -Hva heter du? -Ok. -Nei, hva HETER du? -Ok. -NÅ SIER DU NAVNET DITT, ELLERS ERRE BANK! -Ok. :!: Lenke til kommentar
L4ss3 Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Bare 'Ok'. 8213486[/snapback] -Hei, jeg heter Lasse. Hva heter du? -Ok hehehe 8213500[/snapback] -Hva heter du? -Ok. -Nei, hva HETER du? -Ok. -NÅ SIER DU NAVNET DITT, ELLERS ERRE BANK! -Ok. :!: 8340135[/snapback] Er jo ganske praktisk egentlig. Hvis Ok skal flytte til USA eller noe så trenger han/hun ikke skifte navn Men da blir det nok Okey tror jeg.. Får prøve å skifte etternavnet mitt til Ey da =) Så skal jeg kalle barnet Ok Ok Ey Lenke til kommentar
lunafleur Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Ane rikke eller Leif 8222407[/snapback] Ane Rikke.. Aner ikke. Noen baktanke med navnevalget? Uansett, jeg skal gifte meg med en engelskmann sånn at jeg kan gi barna mine engelske navn uten at det virker rart Shanna Rae 1 Lenke til kommentar
LindaChanett Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 KarolineAmalie Emilie Usikker på hvilket navn vi skal bruke på den lille som kommer. 8339557[/snapback] Jeg stemmer for Amalie eller Emilie, ikke så vanlige som karoline. Kanskje Amalia? litt for gammel dame.... Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Vi kalte jenta våres for Amalie Elisabeth. Hun var den 18 personen i Norge som fikk dette navnet i følge SSB. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Hadde nok blitt Ida, Mia, Henrik, Tommy, eller noe, kanskje Baltasar :!: BTW, leste om du tvillinger i avisa her idag, de het Bernt Harry og Kåre Alf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå