JiGGe Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Guttenavn:Alexsander Casper Filip Jonas Robin Christoffer Daniel Eirik Fredrik Jesper Joachim ' Martin Markus Marius Nathaniel Jentenavn: Aurora Eiléen Nanette Lianne Jeanette Christiane Elena Tale Ntå, vil du oppkalle barnet ditt etter meg:) Jente navn: Malin Lenke til kommentar
Laaaater Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Jente: Aurora Lilly Vienna Veslemøy Gutt: Lukas Torjus Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Kuk og Fitte, så da vi skal ta bussen eller no kan jeg si "Kuk og Fitte skal sammen sitte" Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Skal avtale med dama at hvis det blir gutt skal jeg bestemme og vice versa. Siden min bror stjal navnet jeg alltid har syntes var fint, og gitt det til sin sønn, går jeg for Lukas. Så får jeg håpe at eventuelle familiemedlemmer velger andre navn. Hvis jeg skulle få velge jentenavn ville jeg kalt henne opp etter min mor som heter Ellen. Ahahahaha, hva slags sleip ting er det å gjøre. Hva var navnet? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hadde jeg fått en jente ville jeg kalt henne Solveig. Fint, norsk navn. Lenke til kommentar
Raba Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Gutt: Christian/Kristian Michael Tristan Birk Mathias Jeg kommer ikke på jentenavnene jeg liker. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Eg går for familie namn. Viktig å bringe fram igjenn ein familie tradisjon. Gutt: Elling Elias Jente: Ingrid Lenke til kommentar
CrazyDiamond Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Gutt: - Christian - Jonathan - Adrian - David - Heine Jente: - Madeleine - Martine - Vanessa - Linnea - Andrea - Leah - Nathalie Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Gutt: Perfidel Jente: Helga Ponny-Lisa Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jente:Aurora Lilly Vienna Veslemøy Gutt: Lukas Torjus Får jeg spørre hva du heter? Lille Vienna og Veslemøy er vel på spøk? No offence. Lo som jeg gråt av innlegget over dette. Helga-Ponny Lisa. Deilig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Ser ikke helt hva som er så spøk med det. Minstesøss vil kalle en av jentene hu skal få Lilly Kanutte Lenke til kommentar
thadon Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Gutt: Bjørn Svein Sverre Olav Tor Pluss en del jeg ikke kommer på nå Jente: Solveig Iselin Jentenavn er noe jeg ikke har tenkt på Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Iloree og Lloyd, engelske men pene navn imo Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Kuk og Fitte, så da vi skal ta bussen eller no kan jeg si "Kuk og Fitte skal sammen sitte" Hvor gamle er vi egentlig? Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Gutt: Jølle Jente: sette ut i skogen Lenke til kommentar
Bango Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Gutt: Pete eller smiffy jr. Jente: Kate Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Gutt: Angus Jente: Vet ikke Men har ikke tenkt og får bårn før om minst fem år. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Tage har eg funnet ut er et fint guttenavn Lenke til kommentar
Sjokolademusa Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Jeg har sansen for litt uvanelige navn som ikke alle har. Jeg har ike bestemmt meg for hvem av dem jeg skal bruke ennå,men en av dem under i alle fall JENTE: Adele Alia Jade Liliana Natine Nathalie Mariana GUTT: Nathaniel Noah Elias Santos Dorian Aron Isayah Leon Endret 4. mai 2008 av Sjokolademusa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå