TronDoZY Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Skulle skiftet etternavnet mitt til Lutt og gitt jenta/gutten navnet Trude Lenke til kommentar
havfal Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 To gutter: Todd og Sodd. Det er fine navn det<3 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Gutt - Karsten Jeg planlegger ikke å få en jente. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Gutt - KarstenJeg planlegger ikke å få en jente. 9638435[/snapback] Hvordan skal du styre dette? Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Adopsjon? Jeg syntes Jenny er fint. Nå er jeg ikke den største fan av å kalle opp etter slekt (er selv rammet av det), men det navnet går greit Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Du får som oftest ikke velge kjønn hvis du adopterer Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Gutt - KarstenJeg planlegger ikke å få en jente. 9638435[/snapback] Hvordan skal du styre dette? 9641098[/snapback] Det er bare å prøve og prøve til det blir gutt, og de jentene som er kommet tar skauen. Lenke til kommentar
dlarah Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Gutt: Tito, Carlos eller Tony Jente: Caroline Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Gutt: Hauk, Kyrre eller et navn dama bestemmer. Jente:Er usikker her. Lenke til kommentar
Leppetroll Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Gutt: Totto, Pepi eller Pepe Jente: skal ikke ha jente Endret 6. oktober 2007 av Leppetroll Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jente: Vienna. Gutt: Aner ikke. Vil helst se til at jeg får en gutt. Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jente: Cecilie, Anette eller Malene Gutt: Andreas, Are eller Steinar muligens noen andre jeg kunne ønsket mer, men de kommer jeg ikke på i farten Spiller for øvrig ikke noen stor rolle om det blir gutt eller jente, ser samme glede av begge. Vet om en som het Rune som skiftet navn til Cæsar Vincent Abraham, så spennende var det å hete Rune:P Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Vet om en som het Rune som skiftet navn til Cæsar Vincent Abraham, så spennende var det å hete Rune:P 9657852[/snapback] Ohohoh....ahaha....tidenes navn! :!: Lenke til kommentar
griped Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 gutt: jonatann jente: tina Lenke til kommentar
Lafs Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Taake eller grimstein, er fine navn Lenke til kommentar
Shiktu Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Grytebein-Krekar skulle vel funke? uff stakkars unge hadde nok blitt mobbet på skolen... Gutt: Tage Jente: Alice Ivertfall det jeg ville ha kalt mine unger. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg skal få 9 gutter, som skal hete: Elbjørn Stebjørn Rabjørn Objørn Gabjørn Håbjørn Mhmbjørn Anbjørn Robjørn Hvis jeg får noen døtre, så skal de hete Ico. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ser det er mange bastante meiningar angåande namneval ute og går. Interessant å sjå kva namn som står på ynskjelista hjå folket, sidan eg og sambuaren min nyleg avrunda ein lang diskusjon om kva vår fyrstefydde skal heite. Endre er gutenamnet me har funne, og Benedikte er prinsessenamnet. Det tok ufatteleg lang tid å kome fram til dette i saman. I min familie har me til dels sterke namnetradisjonar, mens sambuaren min er meir "motebevisst", kva namn angår. Er glad me er ferdige, for denne gong med å diskutere dette. På same tida er det ein viss risiko for at babyen som kjem slett ikkje passar å vera nokon Endre eller Benedikte. Det med namneval er ein så stor del av å skapa grunnlaget for eins avkom sin identitet, at det bør etter mi meining ikkje ver noko slumpetreff. "Barnet mitt skal heite: Knoll, tott, pompel eller pilt ..." Postar som dette får meg til å tenke litt, og resultatet av tankespinnet blei denne posten her. Mogleg det virkar rart, unødeg eller dumt at eg nemner dette, men følde for å få det ut. Lenke til kommentar
fredericSpur Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Kåre eller Consthance hahe Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Erle er et fint jentenavn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå