Maren-mor Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Synes Timian også er et fint guttenavn Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Synes Timian også er et fint guttenavn 9448457[/snapback] Noen som har sett på idol ser jeg Hvis jeg hadde fått en sønn skulle den hett enten Simen eller Sondre Jente, Mia eller Kine Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Synes Timian også er et fint guttenavn 9448457[/snapback] Noen som har sett på idol ser jeg 9449834[/snapback] Hehe, har nok det Har liksom aldri egentlig tenkt noe videre over det navnet, men jeg fant plutselig ut at det egentlig var ganske fint Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Marlene er et ganske pent navn igrunn (jepp, tatt fra FFVII) Cameron er dødsrått (gutt) Mats er også stilig, men for mange som heter det, samme med Lars Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Cameron er litt jentete, synes du ikke? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Nja, jeg vil tro folk er veldig påvirket av Cameron Diaz, og derfor tror de det. Men etter at jeg var i australia, ble jeg kjent med en som het Cameron. Syns det først var rart jeg også, men man blir vant til alt. Nå digger jeg det Er en kjent skuespillers om også heter det, Cameron Bright Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Synes ikke Cameron er særlig jentete egentlig. Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Det er en veldig viktig ting som må tenkest på... ikke ta noen navn som høres helt bedritne ut i andre språk... får jeg en jente kaller jeg henne sikkert Sara(h) funker overalt.. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Om jeg fikk velge hva guttungen min skulle hete, så hadde ihvertfall Loke vært et alternativ. Mest fordi jeg synes det er et "kraftig" navn. Det ustråler styrke. Kan være pga at jeg er fascinert av norrønsk mytologi, men det er fortsatt et fint navn. Jentungen kunne vel ha blitt Emilie. Det høres så engleaktig ut, og det er akkurat det min framtidige datter skal være Lenke til kommentar
Nasse-noff Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Det hadde jo vært kult med navn på s, med skrivemåte som i "xylofon" eller "psykisk" x'en er kanskje mest spesiell Xandra.. Psandra.. Xiri.. Xtine.. Pstine.. Haha eller.. Endret 20. september 2007 av Nasse-noff Lenke til kommentar
Triela Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Liker navnene Adele, Maja og Freya til jenter. Det eneste guttenavnet jeg liker som jeg kommer på i farta er Gabriel. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Xiri.. Xtine.. Pstine.. Jeg tenker Kristine/Christine når jeg leser Xtine Kanskje jeg skulle vurdere å skifte til Pstine. Pssst Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hmm... Gotleik, Lydbein og Bergrent er fine, gamle guttenavn. Jentenavn kunne vært Isa eller Gora. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hmm... Gotleik, Lydbein og Bergrent er fine, gamle guttenavn. Jentenavn kunne vært Isa eller Gora. 9545191[/snapback] Vigrid.net? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Har funnet nok et navn som jeg syns er uberstilig. Edward. Det beste er at det funker fett på norsk, engelsk OG japansk ^^ Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hmm... Gotleik, Lydbein og Bergrent er fine, gamle guttenavn. Jentenavn kunne vært Isa eller Gora. 9545191[/snapback] Vigrid.net? 9621671[/snapback] Hva mener du med det? Cameron er forresten et direkte trasig navn... høres ut som en blanding av "Camaro" og "Kameleon" Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Deg om det Er Camaro og Kameleon navn som brukes til vanlig forresten? Den siste hørtes litt tvilsom ut! Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Tviler sterkt. Men det hadde sikkert vært morro å kalle ungen sin "Camaro". Kom på et par herlige navn: "Elbjørn" og "Sagbjørn". Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=832056 I rest my case. Du sitter jo å kritiserer slike type navn i denne tråden, men i denne tråden er du helt for slike type navn. Hykler? Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) ....hvem tror at jeg er seriøs når jeg sier at jeg kunne kalt ungen min "Sagbjørn" eller "Lydbein"? :!: Endret 3. oktober 2007 av Erlend_G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå