Gå til innhold

Adressebok i Nokia E65

Anbefalte innlegg

Har da fått meg en Nokia E65. Men har støtt på et lite "problem". Telefonboken, der vises kun de nummeren som er lagret direkte på telefonen, hvis jeg vil se de på sim-kortet må jeg trykke noen ekstra tastetrykk, som er tungvint. Selvfølgelig kan jeg kopiere alle nummerene fra sim-kortet over på telefonminnet, men er det en eller annen mulighet som gjør at jeg slipper det? (har lest bruksanvisningen ja)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såfremt du ikke har backup av kontaktlisten lagret på PC/annet minnekort eller har synkronisert den gamle telefonen din med Outlook, så har du nok ikke annet valg enn å kopiere fra SIM-kortet nei...

Forresten...: Hvis den gamle telefonen din var en Nokia, får du muligens til å bruke valget "overføring" som du finner i menyen. Jeg fikk ikke denne funksjonen til å funke mellom 6680-N73, men vet det funker mellom N70-N73...

Endret av N73_user
Lenke til kommentar

Jeg har også et spm om adresseboken til Nokia... Har hatt Siemens tidligere og synes det er veldig tungvindt at man på Nokia må skrive nesten hele navnet til personen man skal ha før den finner frem.

Er det noen måte man kan gjøre for å hoppe ned til en bestemt bokstav og så bare trykke nedover i listen? Det virker som den henter opp navn ettersom de inneholder tegnet man har skrevet og ikke etter hva navnet begynner på..

Noen som skjønner hva jeg mener og som kan fortelle om det finnes en løsning på det? :)

Lenke til kommentar
Jeg har også et spm om adresseboken til Nokia... Har hatt Siemens tidligere og synes det er veldig tungvindt at man på Nokia må skrive nesten hele navnet til personen man skal ha før den finner frem.

Er det noen måte man kan gjøre for å hoppe ned til en bestemt bokstav og så bare trykke nedover i listen? Det virker som den henter opp navn ettersom de inneholder tegnet man har skrevet og ikke etter hva navnet begynner på..

Noen som skjønner hva jeg mener og som kan fortelle om det finnes en løsning på det? :)

8221456[/snapback]

Tror jeg skjønner, det er bare å gå inn i telefonboken og hvis du skal ha navnet og nummeret til foreksempel Geir, så trykker du bare G, så kommer du til G i telefonboklista. Eventuelt G og så E.

Endret av Fosse
Lenke til kommentar

8221456[/snapback]

Tror jeg skjønner, det er bare å gå inn i telefonboken og hvis du skal ha navnet og nummeret til foreksempel Geir, så trykker du bare G, så kommer du til G i telefonboklista. Eventuelt G og så E.

8225867[/snapback]

Ja det er sånn jeg ønsker at det funker.. men det som skjer hos meg hvis jeg feks da skal slå opp nr til Geir er at den først hopper til Egil som er første i telefonlisten som inneholder en g. Og så når jeg skriver e i tillegg så hopper den til neste navn som inneholder ge (ikke som begynner på Ge)...

Lenke til kommentar
Ja det er sånn jeg ønsker at det funker.. men det som skjer hos meg hvis jeg feks da skal slå opp nr til Geir er at den først hopper til Egil som er første i telefonlisten som inneholder en g. Og så når jeg skriver e i tillegg så hopper den til neste navn som inneholder ge (ikke som begynner på Ge)...

8227174[/snapback]

Du løser litt av problemet ved å la være å legge inn etternavn da...

Ellers kan det jo også nevnes at 3.parts-programmet Alon Contact Guide letter jobben med kontaktlisten (jeg bruker denne)... :)

Endret av N73_user
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...