MartinAB Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Hei! Jeg har en naturfag oppgave som skal leveres imorgen, jeg har gjort den ferdig men det er EN ting som er utrolig vanskelig. Hypotese: Mer enn 50 % av klassen smaker forskjell på light-brus og vanlig brus Så skal jeg utlede påstander om dette, hmm, vanskelig? Hare dere noen forslag, FORT! Endret 20. mars 2007 av MartinAB Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 ingen?? 8198224[/snapback] Nei. Lag en bedre emnetittel, så skal jeg vurdére å hjelpe deg ... Lenke til kommentar
ptta Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Tøft å leke moderator? Til trådstarter: Kan du skrive litt mer om hva resten av oppgaven går ut på så blir det litt lettere å hjelpe? Endret 20. mars 2007 av ptta Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Tøft å leke moderator? 8199084[/snapback] Ja (Skjønner ikke hvorfor det kom to poster. Jeg redigerte innlegget ) Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) --- Les også opp om hva nettiketten sier om ulovlig bumping. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 De bytter ut vanlig sukker med kunstige søtningsstoffer som har en annen smak? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå