Larsy Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) USB adapter på linux, går det ann? i såfall hvordan? har nå satt opp det trådløse internettet hjemme. Og planen var å også få trådløst internett på den stasjonære pcen med linux. Siden jeg ikke har peiling på Linux, så spør jeg her. Hvordan kan man få installert linksys sin Wireless-G USB adapter, altså få den til å fungere, på linux? Får ikke installert medfølgende software eller noe. Blir så utrolig irritert av slikt Noen som vet hvordan man kan få det trådløse nettet til å funke på linux, har altså ikke innebygget wifi, men kjøpt en sånn USB adapter.. wireless-G USB adapter 2.4 GHz, 802,11g.Skulle forhåpentligvis være nok info Takker utrolig mye for ev. hjelp Mvh Lars Endret 20. mars 2007 av Larsy Lenke til kommentar
Larsy Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 USB adapter på linux, går det ann? i såfall hvordan? har nå satt opp det trådløse internettet hjemme. Og planen var å også få trådløst internett på den stasjonære pcen med linux. Siden jeg ikke har peiling på Linux, så spør jeg her. Hvordan kan man få installert linksys sin Wireless-G USB adapter, altså få den til å fungere, på linux? Får ikke installert medfølgende software eller noe. Blir så utrolig irritert av slikt Noen som vet hvordan man kan få det trådløse nettet til å funke på linux, har altså ikke innebygget wifi, men kjøpt en sånn USB adapter.. wireless-G USB adapter 2.4 GHz, 802,11g.Skulle forhåpentligvis være nok info Takker utrolig mye for ev. hjelp Mvh Lars 8197963[/snapback] Ingen som vet?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå