Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Installere linksys wireless-G...

Anbefalte innlegg

USB adapter på linux, går det ann? i såfall hvordan? har nå satt opp det trådløse internettet hjemme. Og planen var å også få trådløst internett på den stasjonære pcen med linux. Siden jeg ikke har peiling på Linux, så spør jeg her. Hvordan kan man få installert linksys sin Wireless-G USB adapter, altså få den til å fungere, på linux? Får ikke installert medfølgende software eller noe. Blir så utrolig irritert av slikt :hmm::D

Noen som vet hvordan man kan få det trådløse nettet til å funke på linux, har altså ikke innebygget wifi, men kjøpt en sånn USB adapter..

wireless-G USB adapter 2.4 GHz, 802,11g.Skulle forhåpentligvis være nok info ;)

Takker utrolig mye for ev. hjelp :D

Mvh Lars

Endret av Larsy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
USB adapter på linux, går det ann? i såfall hvordan? har nå satt opp det trådløse internettet hjemme. Og planen var å også få trådløst internett på den stasjonære pcen med linux. Siden jeg ikke har peiling på Linux, så spør jeg her. Hvordan kan man få installert linksys sin Wireless-G USB adapter, altså få den til å fungere, på linux? Får ikke installert medfølgende software eller noe. Blir så utrolig irritert av slikt :hmm:  :D

Noen som vet hvordan man kan få det trådløse nettet til å funke på linux, har altså ikke innebygget wifi, men kjøpt en sånn USB adapter..

wireless-G USB adapter 2.4 GHz, 802,11g.Skulle forhåpentligvis være nok info ;)

Takker utrolig mye for ev. hjelp :D

Mvh Lars

8197963[/snapback]

Ingen som vet??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...