Arvid Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Legger ut et bilde av datteren og niesen min. Fyr løs! Arvid Lenke til kommentar
Coney Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Kanskje litt mye skygge i ansiktet. Tror det hadde blitt bra hvis man hadde sett mer av øynefargen. Men stilig med farge og sorthvit kombinasjonen. Men vet at det er vanskelig å få barn til å gjøre som man vil. Særlig hvis du har tatt mange bilder Endret 20. mars 2007 av Coney Lenke til kommentar
Arvid Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Hum, så det var litt mye skygger ja. Mulig skjermen min hjemme er for lys. På jobben ble det veldig mørkt. Justerte litt på skyggene og "frisket" litt opp på øyne. Ble dette bedre da? Arvid Skrive leif! Endret 21. mars 2007 av Arvid Lenke til kommentar
LtWolf Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Orginalen har litt for mye skygger etter min mening. Hadde vært fint å se øynene litt bedre, men ellers så synes jeg bildet er meget bra. Versjon nr. 2 ble litt for mye av det gode. En mellomting mellom orginalen og den justerte versjonen hadde gjort seg Lenke til kommentar
Arvid Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Så hjemme at versjon 2 ble veldig lys. Mulig det er skjermene på jobben som burde vært kalibrert. Hadde jo kanskje vært lurt å gjøre det hjemme også Takk for tilbakemeldinger, Arvid Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Kan ikke gi deg så forslag på tekniske forbedringer, men kan si at "helhetsinntrykket" catchet øyet mitt. Nydelig "turban" jenta har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå