tsunammi2k Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 www.dekk1.com Mange eksisterende dekkbutikker har gått sammen om denne nye kjeden. Er dekka dems noe gudd? Og felgene da? Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 ikkje for å vere stygg, men koffor trur du at dekka dei selger er dårlegare enn dekka som for eksempel vianor og dekkpartner selger når det er samme produsentane? et bf goodrich-dekk er et bfg-dekk uansett om det er her eller der... Lenke til kommentar
tsunammi2k Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 For jeg egentlig ikke har hørt om merkene før, og det ser jo ut til at de bare fører de merkene. I tillegg har de åpningstilbud på torsdag. Noe mer du vil jeg skal forklare? Eller kan du bare svare på spørsmålet i stede? Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 butikken fører michelin, bf goodrich, pirelli, nokian og cooper. dette er velkjente merkedekk og er dei samme som du får hos etablerte dekkdistributørar. Lenke til kommentar
tsunammi2k Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Ok, let me rephrase that. Er de dekkene Dekk1.com har på åpningstilbudene noe tess? Vredestein? Og felgmerkene? Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 då blir spørsmåle nåke anna. vredestein høres ut som det er frå tyskland, østerrike, sveits eller lignande. vinterdekka på tyske bruktimporterte bilar er ofte av den dårlige sorten som er ekstremt dårlige på norsk vinterføre. så til vinterbruk ville eg ikkje kjøpt det, med mindre det kan bekreftast at dei er gode. på sommerføre blir det litt anleis, der kan eg ikkje gi et godt svar, men vredestein er sikkert like godt som andre... AEZ er sikkert gode felgar det. ikkje dei dyraste og flottaste du finner, men om du likar dei er det et like godt alternativ som andre dyrare merker.... Lenke til kommentar
eab Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 verdestein bør nesten være bra dekk da, siden det vant motor sin test i fjor. Langt fra noe ukjent merke er det også Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Har selv kjøpt meg Vredestein Ultrac på nye 19" chromefelger til min nye Touran. Mer info. og bilder finner du evt. på min hjemmeside: www.bjerknez.com Endret 21. mars 2007 av GigaFlow Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Vredestein er et velkjent Nederlands dekkmerke. Meget bra. Lenke til kommentar
Dipstick Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Ville vel vært mer skeptisk til "budget dekk" alternativet. Når de ikke engang forteller hva merke det er er det jo ikke godt å vite hva man får... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå