Neslepaks Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 hvordan skal jeg unngå momsen på en pakke fra videogamesplus? Få dei til å skrive falsk verdi på pakka. Den må vere under 200 norske kroner, og da kjem frakta utanom. Den er ikkje momspålagt. Lenke til kommentar
erikman Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 og hvordan skal jeg få de til å gjøre det??? Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 og hvordan skal jeg få de til å gjøre det??? Spør dei fint på ein e-post, vel. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 og hvordan skal jeg få de til å gjøre det??? De gjør det automatisk. Bare les på erfaringene i førsteposten. Lenke til kommentar
erikman Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 jeg kjøper heller spill og sånt i norge blir like dyrt når de skal ha 500 i frakt det er helt uakseptabelt. så hvor er den biligste butikken på dette i oslo? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg og broderen lurer litt på å bestille en ps3 ifra utlandet. Jeg har sett litt på denne (link) og lurer på hvordan det blir med frakt, toll, evnt andre avgifter.. Og kan man spille spill kjøpt i Norge på denne? Kan man spille norske dvd/blue ray? Kan jeg bruke den på norsk tv og i norsk støpsel? Litt mange spørsmål men.. mvh erling Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg og broderen lurer litt på å bestille en ps3 ifra utlandet. Jeg har sett litt på denne (link) og lurer på hvordan det blir med frakt, toll, evnt andre avgifter.. Og kan man spille spill kjøpt i Norge på denne? Kan man spille norske dvd/blue ray? Kan jeg bruke den på norsk tv og i norsk støpsel? Litt mange spørsmål men.. mvh erling Du kan vel verken bruke europeiske filmar eller spel på den - dvs Pal-versjonar. Dersom den blir stoppa på grensa kjem 24% i moms, samt eit fortollingsgebyr på litt over hundre kroner. Spele på norsk TV er ikkje noko problem. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 jeg kjøper heller spill og sånt i norge blir like dyrt når de skal ha 500 i frakt det er helt uakseptabelt. så hvor er den biligste butikken på dette i oslo? Hva koster 500 i frakt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå