vict0r Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg fikk den på døren mens ingen var hjemme, så den ble sendt tilbake til DHL stedet i skjedsmokorset. Jeg ringte dem og de gav meg valget mellom å hente den på fredagen, eller å få den levert på mandagen. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Stedet du kjøpte den: eBay Pris for selve konsollen: $550 Pris for frakt: $180 Måtte du betale moms? neh Måtte du eventuelt spørre spesielt om de kunne skrive under 200 kr. i verdi e.l.: Ja, spurte selger om hun kunne sette som gift og value til $50 Hvor lang tid tok det fra du bestilte til du hadde konsollen? Kjøpte på fredag fra US, fikk konsollen på tirsdag Fikk du sporingsnummer? Jepp Eventuell ekstra info: Heftig service fra usps, billig å kjøpe fra US, og enda billigere spill fra VGP Kom vel på totalt 4460 for konsoll inkl frakt PS360gb + 3spill+ekstra sixaxis ~6laken Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Stedet du kjøpte den: NCS (National Console Support) Pris for selve konsollen: $679.00 USD Pris for frakt: 74,- NOK (Jobber i DHL) moms?: Nei Måtte du eventuelt spørre: Nei, jeg fikk sendt varen med DHL og avtalte. Hvor lang tid: Bestilte Mandag levert Fredag sporingsnummer? Ja fikk med sporingsnummer og tlf nr. Endret 21. mars 2007 av WangenPs3 Lenke til kommentar
bernini Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) har forhåndsbestilt PS3 her hjemme, men bestilte Oblivion fra Videogamesplus i dag. ble sendt derifra i dag også! håper å få det innen senest en uke. 8198802[/snapback] Jeg også bestillte noen spill og en sixaxis derfra nå i ettermiddag, nå nettopp var alt utenom et preorder-spill sendt. Det kan man ikke akkurat klage på, meget fornøyd med hastigheten hittil. Og kjenner jeg DHL rett så er ikke de så trege heller, ihvertfall til de kommer til norges grenser. 8199290[/snapback] Nå er pakken, i følge sporingen, i Bergen med kurer. Imponerende med 2 dager fra Canada til Bergen. Hvis jeg får den i dag, er det kjappere enn posten greier sende fra Oslo til Bergen. Edit: Fikk pakken nå. Ca. 40 timer Canada - Bergen. Ikke ille Endret 22. mars 2007 av gordito Lenke til kommentar
acerview Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 bestilte den søndag men på grunn av at jeg måtte be banken sende bekreftelse på at kortet var mitt fekk jeg bekrefta bestillinga på tirsdag å i dag sitter jeg med konsollen ! Stedet du kjøpte den Videogamesplus Pris for selve konsollen: 3990 NOK Pris for frakt: $127.99CDN moms?: Nei ingen moms.. Måtte du eventuelt spørre: nei, men spurte Hvor lang tid: bestilt søndag og sent tirsdag og motatt på døra i dag(fredag) sporingsnummer? Ja fikk med sporingsnummer Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Hvis man bestille fra USA er det NTSC eller PAL da? Og er det noen grunn til å heller kjøpe den norske enn USA/Japanske versjonen? Hvem burde jeg kjøpe? Er liksom 2000 kr billigere fra USA Lenke til kommentar
kilik Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) NTSC i USA/Japan. Ulempen er vel hvis det blir noe galt med den. Har ikke samme kjøpsrettighetene som en som er kjøpt i Norge. At norske BR-filmer (i alle fall en god del) ikke vil kunne spilles. Kan ikke spille norske PS1/PS2-spill. Trenger strømadapter. Endret 23. mars 2007 av kilik Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 Trenger ikke strømadapter annet enn en vanlig eurokabel rett inn i PS3-en. Lenke til kommentar
K3nn7 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Stedet du kjøpte den Ebay, var en kar i New Jersey som solgte den. Pris for selve konsollen i den valutaen butikken bruker og evt. pris i NOK i tillegg 587.00 USD = 3,597.31 NOK. Pris for frakt 70.00 USD = 428.981 NOK Måtte du betale moms? Ja. Måtte du eventuelt spørre spesielt om de kunne skrive under 200 kr. i verdi e.l. Gadd ikke styre med det. Hvor lang tid tok det fra du bestilte til du hadde konsollen? (opplys gjerne om det inneholder noen søndager/lørdager) Maskinen blei sendt 29.01.2007 (mandag), henta den på Alnabru den 06.02.2007 (tirsdag). Fikk du sporingsnummer? Ja. Eventuell ekstra info som er verdt å vite Pass godt på feedback fra folk dere kjøper fra på Ebay. Les også auksjonen nøye, så dere får det dere vil ha. Husk også å sjekke at selgeren sender til Europa. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Sender dere dem bare en mail og ber om at, pga norsk momslovgivning, de skriver at det er en presang/verdi under 200,- NOK? Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Noen som vet om en nettside som selger den EUROPEISKE PS3 til en fin pris? På ebay.com så ser jeg mange PS3 veldig billig, men det står jo på nesten alle at de bare kan bli sendt til England eller no... Endret 3. april 2007 av Triiiip Lenke til kommentar
magfa Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Stedet du kjøpte den: pantip Bangkok Thailand Pris for selve konsollen: 3900 kr Pris for frakt: tok den med selv moms?: Nei kjøpte med extra kontroller for : 330 kr Endret 9. april 2007 av magfa Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Sitter og sikler på "Playstation 3 80GB Version Console with Motorstorm" til $520CDN fra videogamesplus.ca... Noe sted hvor det er billigere? Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Så en PS3 fra UK kan brukes i Norge til å spille PS3 spill fra hele verden. Og se alle filmer fra hele Europa (sone 2) Det var vel på de gamle konsollene at en spiller fra UK ikke kunne brukes i Norge pga egen Sone der? Og noen som vet noe mer om garanti i Europa? Kjøpes en Ps3 i England, kan den sendes inn til Sony Norge? Endret 31. oktober 2007 av emcee Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Kjøpte den da eg var i Brussel. 3685 for PS3 (60GB), to spel, to kontrollar. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Men altså, hvis jeg kjøper fra VGP så vil jo ikke konsollen funke på alle TV-er og heller ikke alle blu-ray filmene vil fungerer (fra sone 2/b). Så er det mulig å kjøpe fra en plass i England f.eks.? Vil ALT være likt på den som om jeg hadde kjøpt en i Norge? Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Men altså, hvis jeg kjøper fra VGP så vil jo ikke konsollen funke på alle TV-er og heller ikke alle blu-ray filmene vil fungerer (fra sone 2/b). Så er det mulig å kjøpe fra en plass i England f.eks.? Vil ALT være likt på den som om jeg hadde kjøpt en i Norge? Ja. I heile Europa vil det vere likt. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Ok. La merke til at Komplett visstnok har 100+ av PS3 40GB på lager til 3890,- så da slo jeg til slik at jeg får den til helgen. Kunnne muligens spart 900kr på å importere, men nå er jeg litt mer sikret mtp. garanti og reperasjon/tilbakelevering vil jeg tro. Må man så må man. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hei hå! Kjøpte en PS3 på Wallmart for ca $400. Men i manualen står det at den går på 110V og 60Hz. Men sider ingen har nevt noe her, så lurer jeg på om det er helt sikkert at den går på 230V, 60Hz? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Ja, var vel bare å finne et norsk støpsel og plugge det i PS3-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå