PlatinumFlyer Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Leste litt om fengselsoppholdet til Vikernes der han satt. I en periode satt tilbragte han 23 timer i døgnet på cellen sin. Man kan si hva man vil om norske fengsler, men det der er ikke lett. Dette gjelder selvfølgelig ikke alle fengsler. 8200598[/snapback] Tror nok det er mer normalt i US. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Er vel en grunn til at flere rævpuler hverandre i amerikanske fengsel. Mange har livstidsdommer å vet at de ikke kan få det værre, derfor er det mye rævpuling å kriminalitet. Drap skjer ofte i de værste fengslene, gjengene har soner som de må forholde seg til. Bryter noen en sone så kan det ende opp med drap / fangeopprør. Så har vel mannfolk med livstidsdommer lite tilgang på kvinnfolk Derav mer rævpuling vil jeg si ! Endret 21. mars 2007 av _Sha9ick_ Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Er jo mange som tuller og tøyser om sånt. Men du kan jo bare tenke deg, bli voldtatt av en haug med menn ukentlig kanksje, og ingen mulighet til å slippe unna. Er du i fengsel så er jo du stuck der. Må være helt grusomt... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Her i Norge får jo mange permisjon fra fengslet og kan gå hjem og få seg noe der, liksom. Men i USA så betyr faktisk å sitte i fengsel Å SITTE I FENGSEL. Så de kommer ikke ut på perm, og da hender det at noen får seg prison bitches, ja. Det er relativt vanlig. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Man kan også få besøk fra kjæresten, samboer, ektefelle på sånn dagsbesøk. Er sikkert ikke sånn for alle da, men for noen. Da får man et rom med seng og det man trenger. Om man da vil snakke eller gjøre noe annet er jo helt opp til de to Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Her i Norge får jo mange permisjon fra fengslet og kan gå hjem og få seg noe der, liksom. Men i USA så betyr faktisk å sitte i fengsel Å SITTE I FENGSEL. Så de kommer ikke ut på perm, og da hender det at noen får seg prison bitches, ja. Det er relativt vanlig. 8201039[/snapback] Har du noen dokumentasjon å vise til for påstanden? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Her i Norge får jo mange permisjon fra fengslet og kan gå hjem og få seg noe der, liksom. Men i USA så betyr faktisk å sitte i fengsel Å SITTE I FENGSEL. Så de kommer ikke ut på perm, og da hender det at noen får seg prison bitches, ja. Det er relativt vanlig. 8201039[/snapback] Har du noen dokumentasjon å vise til for påstanden? 8204846[/snapback] Les hva jeg skrev. En kamerat av meg sitter inn for vold for tredje gangen. Møter han rett som det er i byen på lørdager ( ikke hver helg altså ) Da er han ute på perm. Geniale greier. Banker folk i fylla, må sitte inne for dette, men har mulighet til perm i helgene, så man kan gå ut å banke flere Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg spurte Eplefe. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Blir du rævpult i fengsel? Ja, visst jeg mister såpa i dusjen så! Lenke til kommentar
superninja Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Hahaha! Då må du berre passe på. Ser for meg i dusjen, du mista såpa, total stillhet, så bøye du deg ned og SWOP har du ein svær feit negerkuk inni anus Lenke til kommentar
Korka Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 hahah, kanskje litt av såpa kan virke som glidemiddel Lenke til kommentar
Arang Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Blir du rævpult i fengsel? Ja, visst jeg mister såpa i dusjen så! 8228665[/snapback] Ekte menn løfter med bein, ikke rygg bare i ett eneste tilfelle, og det er når de mister såpa. EDIT: Fixed it, lol. Endret 24. mars 2007 av Arang Lenke til kommentar
Korka Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 ikke drep stemningen Arang! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Mest utbredt i USA har jeg hørt :!: Lenke til kommentar
Korka Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Rævpuling i fengsel eller misting av såpa, for all del, ikke mist såpa! Lenke til kommentar
superninja Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Du har eit problem om noken slår ut såpa, og berre venta på at du plukka den opp (På riktig måte vel å merke..) Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg sitter i fengsel.. Diskusjon.no er som et fengsel for meg. Umulig å rømme fra det.. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg sitter i fengsel.. Diskusjon.no er som et fengsel for meg. Umulig å rømme fra det.. 8229157[/snapback] blir du rævpult da? Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 jaa han gjør det.. haha, av -Shark- Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg sitter i fengsel.. Diskusjon.no er som et fengsel for meg. Umulig å rømme fra det.. 8229157[/snapback] blir du rævpult da? 8229234[/snapback] Jepp, men jeg avslører ikke mine elskere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå