superninja Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Blir du rævpult i fengsel? Noken som kan bekrefte/avkrefte det her? Er det berre på film i USA eller skjer det her heime og? Så lure eg på korleis det liksom er i fengsel ellers. Har lurt på det sia eg såg Prison Break der det virka veldig skremmande å være i fengsel. (Nei, eg skal ikkje i fengsel og har ingen grunn til å komme dit, og trur heller ikkje eg kjem til å komme til fengsel noken gang) Endret 26. mars 2007 av adot Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Tror ikke du finner så mange fengselsfugler her. Hvis dem da ikke mener at hjemmet er et fengsel. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Det skjer ikke her. Ganske så sikker. Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Det skjer ikke her. Ganske så sikker. 8197726[/snapback] Erfaringer? :!: Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Det skjer ikke her. Ganske så sikker. 8197726[/snapback] Erfaringer? :!: 8197736[/snapback] Ingen videre kommentar. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Etter hva jeg har blitt fortalt så slipper de aller aller fleste å bli rævkjørt i fengsel her i norge. Unntak kan visstnok gjøres for barnemishandlere. edit: spesfiserte "her i norge" Endret 20. mars 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 At det skjer i USA i fengsel der er det ingen tvil om. De jeg har sport sier ca. 60-80% blir voldtatt. Varierer seff fra fengsel til fengsel og plass til plass. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Så en dokumentar på National Geograpic om et amerikansk fengsel, der hadde vistnok over 40% av de innsatte vært utsatt for voldtekt fra medfanger. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Det skjer ikke i gode gamle Norge.. Unntak KAN skje med f.eks barnemishandlere/pedofile (som andre nevner) og voldtekts forbrytere. Slike folk holdes vanligvis adskilt fra resten av fangene siden selv kriminelle som oftest har noe imot sånt.. Det er derimot større sjangse for at de blir banket/drept. Endret 20. mars 2007 av nahojdat Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Det skjer ikke i gode gamle Norge.. Unntak KAN skje med f.eks barnemishandlere/pedofile (som andre nevner) og voldtekts forbrytere. Slike folk holdes vanligvis adskilt fra resten av fangene siden selv kriminelle som oftest har noe imot sånt.. Det er derimot større sjangse for at de blir banket/drept. 8197803[/snapback] Hvordan vet du det? Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Trodde det var kjent at barnemishandlere/pedofile var nederst på lista hos kriminelle :\ Endret 20. mars 2007 av Lund- Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Hvordan vet du det?8197826[/snapback] Man kjenner da folk som har sitti inne så jeg kan bekrefte det at pedofile og voldtektsmenn har vanskligere kår enn andre på innsiden. "Alle" er ute etter å ta dem... Ikke så rart i grunn spør du meg Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Hvordan vet du det? 8197826[/snapback] Ved å lese artikler og se på nyheter, og har en god del kriminelle i min gamle omgangskrets. Lenke til kommentar
superninja Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Så voldtektsmenn og pedofile og barnemisshandlara er dei som blir rævpult? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Så voldtektsmenn og pedofile og barnemisshandlara er dei som blir rævpult? 8197877[/snapback] Mest med objekter (les kosteskaft).. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Hvordan vet du det?8197826[/snapback] Man kjenner da folk som har sitti inne så jeg kan bekrefte det at pedofile og voldtektsmenn har vanskligere kår enn andre på innsiden. "Alle" er ute etter å ta dem... Ikke så rart i grunn spør du meg 8197865[/snapback] Kjenner litt til det selv, og samfunnets aksept for generelle overgrep, gjenspeiles i fengsel. Vi hadde dog en stygg drapssak nå i det siste hvor disse ulike "preferansene" samarbeidet. Det gir i hvert fall meg et tydelig signal om at det du sier ikke stemmer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Kjenner litt til det selv, og samfunnets aksept for generelle overgrep, gjenspeiles i fengsel. Vi hadde dog en stygg drapssak nå i det siste hvor disse ulike "preferansene" samarbeidet. Det gir i hvert fall meg et tydelig signal om at det du sier ikke stemmer.8197909[/snapback] Nå vet ikke jeg hvilken sak du sikter til men spør hvem du vil i miljøet i Grenland så får du vite det at pedofile er de laveste av de lave. De ligger under tysterene i respekt. Er mang en pedofil som fått et ublidt møte med et kosteskaft i norske fengsler. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Hehe. dette minner meg om en film. Lurer på om det ikke var animal factory den het.. Etter den så vil du ikke i fengsel i utlandet. Lenke til kommentar
FrilanserBob Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Du blir rævpult, vi blir det ikke... Neida, du blir blir ikke det da, med mindre du legger opp til det selv (ved f.eks å legge ann på en annen mann osv) Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Er ikke forholdene såpass kontrollerte i norske fengsel at vokterne som regel klarer å holde kontrollen over voldepisoder og lignende? Har ingen som helst kunnskaper om dette emnet, annet enn at jeg har lest litt om hvordan Varg Vikernes har det der han sitter inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå