Gå til innhold

Blir du rævpult i fengsel?

Anbefalte innlegg

Blir du rævpult i fengsel?

Noken som kan bekrefte/avkrefte det her? Er det berre på film i USA eller skjer det her heime og? Så lure eg på korleis det liksom er i fengsel ellers. Har lurt på det sia eg såg Prison Break der det virka veldig skremmande å være i fengsel.

(Nei, eg skal ikkje i fengsel og har ingen grunn til å komme dit, og trur heller ikkje eg kjem til å komme til fengsel noken gang)

Endret av adot
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter hva jeg har blitt fortalt så slipper de aller aller fleste å bli rævkjørt i fengsel her i norge. Unntak kan visstnok gjøres for barnemishandlere.

edit: spesfiserte "her i norge"

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Det skjer ikke i gode gamle Norge..

Unntak KAN skje med f.eks barnemishandlere/pedofile (som andre nevner) og voldtekts forbrytere.

Slike folk holdes vanligvis adskilt fra resten av fangene siden selv kriminelle som oftest har noe imot sånt..

Det er derimot større sjangse for at de blir banket/drept.

Endret av nahojdat
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Det skjer ikke i gode gamle Norge..

Unntak KAN skje med f.eks barnemishandlere/pedofile (som andre nevner) og voldtekts forbrytere.

Slike folk holdes vanligvis adskilt fra resten av fangene siden selv kriminelle som oftest har noe imot sånt..

Det er derimot større sjangse for at de blir banket/drept.

8197803[/snapback]

Hvordan vet du det?

Lenke til kommentar
Hvordan vet du det?

8197826[/snapback]

Man kjenner da folk som har sitti inne så jeg kan bekrefte det at pedofile og voldtektsmenn har vanskligere kår enn andre på innsiden. "Alle" er ute etter å ta dem... Ikke så rart i grunn spør du meg
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hvordan vet du det?

8197826[/snapback]

Man kjenner da folk som har sitti inne så jeg kan bekrefte det at pedofile og voldtektsmenn har vanskligere kår enn andre på innsiden. "Alle" er ute etter å ta dem... Ikke så rart i grunn spør du meg

8197865[/snapback]

Kjenner litt til det selv, og samfunnets aksept for generelle overgrep, gjenspeiles i fengsel. Vi hadde dog en stygg drapssak nå i det siste hvor disse ulike "preferansene" samarbeidet. Det gir i hvert fall meg et tydelig signal om at det du sier ikke stemmer.

Lenke til kommentar
Kjenner litt til det selv, og samfunnets aksept for generelle overgrep, gjenspeiles i fengsel. Vi hadde dog en stygg drapssak nå i det siste hvor disse ulike "preferansene" samarbeidet. Det gir i hvert fall meg et tydelig signal om at det du sier ikke stemmer.

8197909[/snapback]

Nå vet ikke jeg hvilken sak du sikter til men spør hvem du vil i miljøet i Grenland så får du vite det at pedofile er de laveste av de lave. De ligger under tysterene i respekt. Er mang en pedofil som fått et ublidt møte med et kosteskaft i norske fengsler.
Lenke til kommentar

Er ikke forholdene såpass kontrollerte i norske fengsel at vokterne som regel klarer å holde kontrollen over voldepisoder og lignende? Har ingen som helst kunnskaper om dette emnet, annet enn at jeg har lest litt om hvordan Varg Vikernes har det der han sitter inne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...