Gå til innhold

Xbox360 core, setter en demper for patcher?

Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+19283741

I og med at det er "mange" der ute som har en core så får det meg til å tenke på at det kanskje setter en stopper for at de som lager spillene ikke prioriterer patcher i like stor grad som om det bare skulle finnes xb360 premium.. Eller muligens at de konsetrerer seg ekstra mye på å lage spillet "ferdig" når det blir levert ut til butikkene. Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går sikkert på minnekortet, men mener da at patcher og oppdateringer blir lagret i intern minnet? Eller er det bare systemoppdateringer?

Jeg tror ikke at det setter en demper på at de lager patcher til spillene da de som vil kan avslå en patch. Uansett er det jo ikke akkurat negativt hvis produsentene gjør seg ekstra flid med 360 spillene før de utgis. Det beste man finner er jo spill som ikke er fulle av bugs:P

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Core, GRAW og minnekort da jeg skaffa 360n min. Senere har jeg skaffet HDD, headset, fjernkontroll, VGA-kabel og trådløs kontroll. Angrer ikke :)

De som har Core, bør i alle fall prioritere HDD foran et nytt spill, mener jeg, for da får du utnyttet Xbox 360n mye mer. Kan jo laste ned demoer, videoer og andre ting fra Marketplace, og i tillegg får man spilt noen vanlige Xbox-spill også. Det finnes også Xbox 360-spill som krever HDD.

:thumbup: HDD anbefales! :thumbup:

Lenke til kommentar

Hehe! :p

Selv har jeg egentlig veldig liten bruk for hdd'n min men.. Siden jeg ikke får lasta ned noenting her.. Kjøpte med hdd for å slippe å kjøpe minnekort i tillegg.. og, er jo alltids kjekt å ha god plass.. :) men, nå vandrer vi kanskje litt off topic? :p

Men, vil se på det som svært posetivt at de ikke slipper haugevis av patcher i etterkant, men heller jobber seg ferdig med spillet først.. Siden det også finnest folk som meg, som ikke får lastet ned noe særlig.. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Det første som slår meg angående temaet er halo 2 og xbox. I halo 2 må man nemlig ha den nyeste patchen for å spille på live sammen med andre. Jeg mener kanskje at det var et taktisk smart trekk på en måte å gi ut en core, men på en annen måte ikke. Man kan jo faktisk ikke gi ut patcher på samme måte i halo 3 uten at det er kun for premium brukere. Jeg håper bare at spillene som blir gitt ut i fremtiden er ferdige når de kommer ut..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...