FeddeLeGrand Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 har en BENQ DD DVD DW1620 som jeg kjøpte for 3 år siden (cirka). Jeg hadde den i min gamle pc og har nå flyttet den over til min nylig btgde pc. CD-Rommen kan opnes og lukkes både direkte og fra windows. Men hver gang jeg prøver å sette en cd i den så fryser hele dataen. Jeg har prøvd å flashe med flere versjoner, uten hell. Kan den mulig være OEM? Lenke til kommentar
Saint123 Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Den er død. (Nesten helt sikkert) Kjøp ny. Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Men den funker jo?! Del blinker når jeg setter inn plate, men så lyser den konstant og dataen henger seg. Litt mistenkelig at det skjer akkurat når bytter data. Lenke til kommentar
Apocalypse Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Prøv å sett den tilbake i den gamle dataen / en annen datamaskin for å se om det er dvdbrenneren eller annet som skaper feilen... Endret 20. mars 2007 av Apocalypse Lenke til kommentar
FeddeLeGrand Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Prøv å sett den tilbake i den gamle dataen / en annen datamaskin for å se om det er dvdbrenneren eller annet som skaper feilen... 8199976[/snapback] Jeg har dratt mange ting fra den gamle pcen og solgt prosessor, så den funker ikke så bra... Den andre Cd-rommen funker da... Det var jo den som fulgte med dataen. Skulle tro det var OEM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå