Gå til innhold

Iq test Illustrert Vitenskap!

PgUp

Anbefalte innlegg

8172 poster + at jeg er hot + 141 i "IQ" = I win.

8217506[/snapback]

Hva skjedde med:

Dette er enda en av de testene hvor alle som tar den får et lite selvtillits-boost når de scorer 100+ uansett om de er universitetsutdannet eller om de gikk ut ungdomsskolen med 2.2 i snitt? Kos dere med den og føl dere smarte, men jeg ville ikke slengt IQen på CVen med referanse til en nettside med det første.

8197521[/snapback]

8217599[/snapback]

Ingenting har skjedd, jeg brukte bare ironi som virkemiddel denne gangen. Akkurat som postcount er like irrelevant, så er scoren man får på denne ikke i nærheten av den virkelige IQen, noe denne tråden har bevist.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du trenger ikke være så streng med deg selv bare for å bevise et poeng. Din egentlige IQ gjør oss ikke mindre glad i deg.

EDIT: Merkelig så kjekk i kjeksen jeg plutselig var.  :hmm:

8217734[/snapback]

Greit, greit. ^^

Jeg legger ofte merke til, både her og på forumet, at folk nevner sin egen IQ i en debatt som svar på at noen kaller dem dumme, og bruker tester som den trådstarter linker til som bevis.

Lenke til kommentar

Navn: Trond

Ditt testresultat: 120

Resultat i beskrivende kategori: Bra

Gratulerer med å ha gjennomført IVs IQ-test.

hmm, ikke at jeg tar testen seriøst men skøy å ha noe å gjøre. Vil prøve en gang med å få flest mulig feil. Lurer på hvor lav det er mulig å få. :hmm:

edit: Ditt testresultat: 72 Du gjorde det bedre enn 3 % av befolkningen. altså jeg må ha svart rett på noe.. huff da. Men på den andre siden så er det vel slike besvarelser som får snittet til å gå ned.

Endret av Freud
Lenke til kommentar
Men altså, du sier IQ tester på nett er bare tull, er ikke de som mensa bruker elns  like "teit" som de på nett?

8217818[/snapback]

Hvis vi snakker mål av intelligens, så er også Mensa sine tester begrenset til visse former for intelligens og ikke et perfekt mål. Forskjellen er at disse testene er tidsbegrenset og strengt kontrollert med vakter som passer på at ingen jukser, og derfor har de validitet.

De er begge teite, men Mensa sine tester tatt i regi av dem, på tid, er noen hakk over nett-tester.

Lenke til kommentar

I hver loddrett og vannrett rekke er det en av hver figur og en av hver farge, som en forenklet sudoku. Det kan ikke være en firkant eller en sirkel fordi det allerede er det i de vannrette og loddrette rekkene. Det må være en trekant, og blant trekantene er det kun grønnfargen som ikke allerede er brukt.

Lenke til kommentar

Ditt testresultat: 124

Resultat i beskrivende kategori: Bra

Gratulerer med å ha gjennomført IVs IQ-test

wee hehe

men den rode greia over, tenk i monster, paa vestre siden er det Trekant firkant og 6 kant. pa hoyre saa ser du trekant firkant og det eneste som ikke er der er 6 kant

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...