Dorian Gray Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 8172 poster + at jeg er hot + 141 i "IQ" = I win. 8217506[/snapback] Hva skjedde med: Dette er enda en av de testene hvor alle som tar den får et lite selvtillits-boost når de scorer 100+ uansett om de er universitetsutdannet eller om de gikk ut ungdomsskolen med 2.2 i snitt? Kos dere med den og føl dere smarte, men jeg ville ikke slengt IQen på CVen med referanse til en nettside med det første. 8197521[/snapback] 8217599[/snapback] Ingenting har skjedd, jeg brukte bare ironi som virkemiddel denne gangen. Akkurat som postcount er like irrelevant, så er scoren man får på denne ikke i nærheten av den virkelige IQen, noe denne tråden har bevist. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Du trenger ikke være så streng med deg selv bare for å bevise et poeng. Din egentlige IQ gjør oss ikke mindre glad i deg. EDIT: Merkelig så kjekk i kjeksen jeg plutselig var. Endret 23. mars 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Lame test hvor det er eltt å jukse ^^ Ditt testresultat: 121 jaja Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Du trenger ikke være så streng med deg selv bare for å bevise et poeng. Din egentlige IQ gjør oss ikke mindre glad i deg. EDIT: Merkelig så kjekk i kjeksen jeg plutselig var. 8217734[/snapback] Greit, greit. ^^ Jeg legger ofte merke til, både her og på forumet, at folk nevner sin egen IQ i en debatt som svar på at noen kaller dem dumme, og bruker tester som den trådstarter linker til som bevis. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Men altså, du sier IQ tester på nett er bare tull, er ikke de som mensa bruker elns like "teit" som de på nett? Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Navn: Trond Ditt testresultat: 120 Resultat i beskrivende kategori: Bra Gratulerer med å ha gjennomført IVs IQ-test. hmm, ikke at jeg tar testen seriøst men skøy å ha noe å gjøre. Vil prøve en gang med å få flest mulig feil. Lurer på hvor lav det er mulig å få. edit: Ditt testresultat: 72 Du gjorde det bedre enn 3 % av befolkningen. altså jeg må ha svart rett på noe.. huff da. Men på den andre siden så er det vel slike besvarelser som får snittet til å gå ned. Endret 23. mars 2007 av Freud Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Men altså, du sier IQ tester på nett er bare tull, er ikke de som mensa bruker elns like "teit" som de på nett? 8217818[/snapback] Hvis vi snakker mål av intelligens, så er også Mensa sine tester begrenset til visse former for intelligens og ikke et perfekt mål. Forskjellen er at disse testene er tidsbegrenset og strengt kontrollert med vakter som passer på at ingen jukser, og derfor har de validitet. De er begge teite, men Mensa sine tester tatt i regi av dem, på tid, er noen hakk over nett-tester. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg ga opp testen på dette bildet, kan noen forklare meg den? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 I hver loddrett og vannrett rekke er det en av hver figur og en av hver farge, som en forenklet sudoku. Det kan ikke være en firkant eller en sirkel fordi det allerede er det i de vannrette og loddrette rekkene. Det må være en trekant, og blant trekantene er det kun grønnfargen som ikke allerede er brukt. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Whops, linka feil bilde var dette jeg skulle linke. Ediot: torer mye i dag -_- Endret 23. mars 2007 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Ditt testresultat: 124 Resultat i beskrivende kategori: Bra Gratulerer med å ha gjennomført IVs IQ-test wee hehe men den rode greia over, tenk i monster, paa vestre siden er det Trekant firkant og 6 kant. pa hoyre saa ser du trekant firkant og det eneste som ikke er der er 6 kant Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Lucifer89: Du bommer nok der. Figuren til venstre har én kant mer enn den til høyre. Det riktige svaret er 4, fordi én kant mindre enn en trekant er en strek. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Men det er jo fire kanter på en strek. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg fikk 117 ... hadde 119 når jeg tok det in ze army! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) lol Endret 9. september 2010 av DNA Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jaja, er fornøyd jeg ihvertfall. Men pokker så vanskelig det var i den delen hvor man skulle huske tallene baklengs. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Men det er jo fire kanter på en strek. 8220128[/snapback] I teorien er en strek en linje mellom to punkter, altså to kanter. At den kan se ut som en avlang rektangel på papiret er nå greit nok, men folk flest skjønner vel at det er snakk om to kanter. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Fikk 26 av 33 på mensa testen. Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Navn: Stian Ditt testresultat: 123 Resultat i beskrivende kategori: Bra Gratulerer med å ha gjennomført IVs IQ-test. For å lagre resultatet, velg "Arkiv" i nettleseren og "Lagre som". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå