AlltidRett Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Nja, har man bare 76 i IQ er man ikke mye smart. Denne testen stemmer bra overens med andre jeg har tatt, kan nevne at jeg fikk 8 på den man tar på sesjon btw. Så har troen på dette jeg Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Her finner du en iq test!Hva fikk du? Meg: Ditt testresultat: 115 Resultat i beskrivende kategori: Normal pluss Gratulerer med å ha gjennomført IVs IQ-test. For å lagre resultatet, velg "Arkiv" i nettleseren og "Lagre som". Du gjorde det bedre enn 84 % av befolkningen. Skriv også hvor gammel du er.. Er selv 15, og testen er laget for personer over 18, så jeg har antagelig litt høyere iq en det som kommer fram på testen.. Ditto. Nettopp fylt 15, fikk resultat 115. Artig sammentreff. En blond jente på skolen fikk 94 Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 124, et stort hopp fra forige test, da fikk jeg 108 Lenke til kommentar
SnooDog Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 IllVit: Navn: Kristine Ditt testresultat: 115 Resultat i beskrivende kategori: Normal pluss Er 13 år.. ^^ Fikk ikke svart på spørsmålene om hukommelse fordi flash player er "ødelagt". -.-'' Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Navn: Tommy Ditt testresultat: 121 Resultat i beskrivende kategori: Bra Du gjorde det bedre enn 91 % av befolkningen. Just turned 16, så er fornøyd jeg. EDIT: Double Endret 27. april 2008 av AnewZ Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Navn: Koffert Ditt testresultat: 125 Resultat i beskrivende kategori: Bra Du gjorde det bedre enn 95 % av befolkningen. 16 år gammel. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Her finner du en iq test!Ditt testresultat: 115 Resultat i beskrivende kategori: Normal pluss Gratulerer med å ha gjennomført IVs IQ-test. <{POST_SNAPBACK}> Vel, jeg eide i alle fall deg. Fikk 116 poeng Er snart 18 år. Nå har jeg tatt den igjen, et år senere. Fikk nå 125, så jeg blir smartere! Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Her finner du en iq test!Ditt testresultat: 115 Resultat i beskrivende kategori: Normal pluss Gratulerer med å ha gjennomført IVs IQ-test. <{POST_SNAPBACK}> Vel, jeg eide i alle fall deg. Fikk 116 poeng Er snart 18 år. Nå har jeg tatt den igjen, et år senere. Fikk nå 125, så jeg blir smartere! Hehe Du har visst det. Er 16 år nå, og fikk 120 ^^ Lenke til kommentar
Osloboer Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Navn: Olav Ditt testresultat: 145 Resultat i beskrivende kategori: Svært bra Visuell seksjon: 19 Språkseksjon: 20 Hukommelseseksjon: 17 Seksjon for logisk sans: 20 Aritmetikkseksjon: 20 At jeg gjorde det bra i aritmetikk og hukommelse forbauset meg. Lenke til kommentar
heggen77 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Whoa, ikke en eneste person har scoret lavere enn gjennomsnittet hittil, fantastisk. grunnen til at ingen har scoret under gjennomsnittet er at gjennomsnittet blir dratt ned av folk som tuller på testen også ljuger folk da oc Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ingen flaming i huset vårt, noen poster slettet. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Jeg greide 121. Ble faktisk overrasket over at det var så bra. Sist jeg tok en IQ - test var da den store IQ-testen gikk på NRK. Der scorte jeg vel 112 tror jeg. Er bare dumt å jukse, for hva er egentlig vitsen med å ta den da? -.- Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 IVs IQ-test: Resultat Navn: Martin Ditt testresultat: 127 Resultat i beskrivende kategori: Bra Gratulerer med å ha gjennomført IVs IQ-test. Du gjorde det bedre enn 96 % av befolkningen. Er 17 år og veldig overrasket. Har ikke tatt en IQ-test før, utenom sesjon. Man hadde jo en veldig stor fordel på denne testen da det ikke var tidsbegrenset. Lenke til kommentar
dreil Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Jeg klarte 128. Bare hukommelse som dro meg ned. Er 14 år. Endret 12. mai 2008 av dreil Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Nja, har man bare 76 i IQ er man ikke mye smart. Denne testen stemmer bra overens med andre jeg har tatt, kan nevne at jeg fikk 8 på den man tar på sesjon btw. Så har troen på dette jeg 8 på sesjonen? Nye nytt opplegg på gang? Jeg husker godt at tallet 8 var noe man ikke kunne få på noesomhelst. Enten 9 eller 7, det er de høyeste tallene i alle fall vi kunne få. Var vel i 2005. Fikk en 6'er eller 7'er, grunnet mattetesten, var fanden ikke mange sidene jeg greide. Dysleksi/Dyscalculia hjelper ekstremt lite, faktisk motvirker... Men er vel bare lat tenker jeg. Har da greid 3MX og 2MX på vidregående med nødskrik. Fikk vel 119 IQ poeng på denne Illvit testen husker jeg rett for ca 3-4 år siden. Gikk ned på Språk og hukomelse tenker jeg. Logisk tenkning drog meg opp. Greide ikke den vendingen av rekken av tall man skulle huske på hukomelsestesten. Språket gikk også ned grunnet Dysleksi. Men en fyr med Dysleksi som ble ertet av lærerne grunnet leifene på barneskolen som kommer over snittet synes jeg er godt! På ungdomskolen hadde jeg nogenlunde greie lærere. Fortsatt sliter jeg med settninger, leifene er redusert. Men er der.. Endret 12. mai 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Fikk 126 i IQ, 16 år, duger for meg det. Endret 25. januar 2009 av frinder Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Navn: Michael Ditt testresultat: 117 Resultat i beskrivende kategori: Normal pluss Gratulerer med å ha gjennomført IVs IQ-test. Klikk på "Skriv ut" i nettleseren hvis du vil lagre testresultatet ditt. Ble 14 år for 12 dager siden Lenke til kommentar
vgard Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Navn: Vegard Ditt testresultat: 116 Resultat i beskrivende kategori: Normal pluss Er analfabet når det kommer til tall, så der bare trykka jeg tilsvarende antall tall. Hadde store problemer når de skulle skrives baklens. 25 år btw, og veldig trøtt, ettersom jeg hadde nattevakt i natt, og ikke har sovet nevneverdig i dag. Hadde kanskje gått litt bedre om jeg var mer opplagt? Gjorde det veldig bra på sesjon, i følge han ene duden der, men ellers er dette min første iqtest. Er vel egentlig ikke overrasket. Vet at jeg sliter med korttidshukommelse av og til. Det drar sikkert ned. Endret 26. januar 2009 av vgard Lenke til kommentar
564215 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Fikk først 119 på denne testen idag, og var nokså fornøyd med det. Nå tok jeg iq-testen på hjemmesidene til mensa, og fikk akkurat samme score. Lenke til kommentar
Lomper Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Ligger og kaldsvetter i senga grunnet litt feber. Uansett her er min test som jeg tok nå just: Navn: Sondre Ditt testresultat: 130 Resultat i beskrivende kategori: Bra Gratulerer med å ha gjennomført IVs IQ-test. Klikk på "Skriv ut" i nettleseren hvis du vil lagre testresultatet ditt. Er i bunn og grunn fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå