Bakke Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Ja, kanskje de som fikk dårlig score bare ikke tør å poste Endret 13. februar 2008 av Bakke Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 kanskje det beviser at forumbrukere har en gjennomsnittlig høyere IQ en resten av verdensbefolkningen? Nå, det vet vi jo alle at ikke er tilfellet. jo det er klart at det stemmer... du må ikke tro at du klarer å bruke en datamaskin, har vett nok til å registrere deg på et forum, forstå hvordan man trykker på en link osv. ikke krever iq! Klart man siler vekk de dummeste (selv om visse folk her på forumet, uten å nevne navn, ikke støtter teorien min :/ Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Ja, kanskje de som fikk dårlig score bare ikke tør å poste Hehe, støtter meg til den. Sånn pleier det alltid og være med slike ting. Det andre ikke vet har man ikke vondt av Lenke til kommentar
Pål-Espen Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) veldig lett å score bra siden det er på en pc google til språk, notisblokk til hukommelse, kalkulator til aritmetikk eneste det viser er at forumbrukere kan å bruke pc og er veldig flinke til å jukse Endret 14. februar 2008 av Pål-Espen Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Å jukse på testen for så å legge det ut her er jo å synke veldig lavt.. Dessuten bør man jo score litt bedre enn 110-120 om man jukser også da Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg syns virkelig synd på noen om de bare scorer 110-120 ved juks... Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg er 15 år og scoret 127:D Navn: MarkusDitt testresultat: 127 Resultat i beskrivende kategori: Bra Gratulerer med å ha gjennomført IVs IQ-test. Du gjorde det bedre enn 96 % av befolkningen. Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Navn: Kosmo Ditt testresultat: 128 Resultat i beskrivende kategori: Bra Du gjorde det bedre enn 96 % av befolkningen. Resultat verbalkategori : 120.8 Resultat prestasjonskategori : 138.6 Helt greit, har tatt noen forskjellige, ender på alt fra 125 til 145, kommer helt ann på testen. Mensa testen scoret jeg 136. Er 18 år gammel. Men på denne testen slet jeg med betydning av de ordene, var noen av dem som var veldig ukjente for meg må jeg si, og jeg som mente jeg hadde et passelig greit vokabular. "K" Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Navn: Daniel Ditt testresultat: 120 Resultat i beskrivende kategori: Bra Er 16 år btw Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Den testen sier jo at en IQ på 130 er "På linje" og "Bra". nuff said. Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 dude, på linje betyr i forhold til dine egenskaper. Så om du er like flink på alt så får du på linje på alt uansett IQ. Er du ekstra flink på et område får du bra på det. Sikker på at du fikk 130 IQ? Lenke til kommentar
frentix Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg er 28 år. 25/33 på mensa testen. 126 på Illustrert vitenskap. Jeg har ikke så mye tro på de testene personlig. Skal man vite sånt så må man ta en skikkelig test. Lenke til kommentar
someOen Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Huff, vær så snill, disse testene er håpløse. Husker liksom alle i klassen min fikk 120 IQ i 6. klasse, og vi er ikke spesielt glupe heller. Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 dude, på linje betyr i forhold til dine egenskaper. Så om du er like flink på alt så får du på linje på alt uansett IQ. Er du ekstra flink på et område får du bra på det. Sikker på at du fikk 130 IQ? Har ikke tatt den idiotiske testen. Det er dessuten et faktum at tester som har en hang for å vise høye resultater blir populære. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 125 på IllVit sin test, og 26 på Mensa sin test.... er 21... Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 28/33 på mensa. 113 på IV. Scora nesten feilfritt på figurene, men faila totalt på språkdelen Hva har språk kunnskaper med IQ å gjøre? Fikk 141 på denne tho: http://www.yeye.no/tester/article1549238.ece Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Pløya igjennom den testen din totalt uten å tenke, gadd bare velge rett svaralternativ dersom jeg så det riktige svaret med en gang, og endte opp på 111.. skeptisk. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Pløya igjennom den testen din totalt uten å tenke, gadd bare velge rett svaralternativ dersom jeg så det riktige svaret med en gang, og endte opp på 111.. skeptisk. Vet jo att den er helt på tryne da. Var jo bare for å illustrere hvor stor forsjell de kan vere på sånne tester. Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Navn: Bendik Ditt testresultat: 114 Resultat i beskrivende kategori: Normal pluss Er 13, snart 14 år. Edit: Det står at man må regne med et forfall på ca. -4% på en IQ test under oppsyn. Da ville jeg fått 109,44. Men det var hvis man joksa, så da er det nok riktig med 114 Så er vel IQ tester litt dumme også da =/ De sier vel egentlig ikke så mye fakta. Men, uansett; De fleste burde jo få 100+ siden de var smarte nok til å komme til forumet Andre testresultater Du gjorde det bedre enn 82 % av befolkningen. Resultat verbalkategori Resultat verbalkategori : 109.2 Resultat prestasjonskategori Resultat prestasjonskategori : 122 Resultat per seksjon Hver seksjon gir maksimalt 20. Gjennomsnittsresultatet er 10. Visuell seksjon Kriterier: ikke-verbal vurdering, simultan oppgaveløsing, visuell romforståelse, visuell bearbeiding Resultat i visuell seksjon Gjennomsnittsresultat 10 Ditt testresultat 15 Språkseksjon Kriterier: verbal meningsdannelse, betydningserkjennelse, langtidshukommelse, verdier tillært i ung alder, intellektuell nysgjerrighet Resultat i språkseksjon Gjennomsnittsresultat 10 Ditt testresultat 15 Hukommelsesseksjon Kriterier: hukommelse, sekvensiell evne, symbolinnhold, konsentrasjonsevne Resultat hukommelsesseksjon Gjennomsnittsresultat 10 Ditt testresultat 16 Seksjon for logisk sans Kriterier: verbal argumentasjon, innholdsforståelse, konseptdannelse, språklig innhold Resultat seksjon for logisk sans Gjennomsnittsresultat 10 Ditt testresultat 15 Aritmetikkseksjon Kriterier: hukommelse, symbolinnhold, argumentasjon Resultat aritmetikkseksjon Gjennomsnittsresultat 10 Ditt testresultat 12 Styrke og svakhet Dette resultatet står i forhold til ditt totale resultat. "Styrke" betyr et evne-/ferdighetsområde der du gjorde det signifikant bedre enn det gjennomsnittlige totalresultatet. "Svakhet" betyr at du gjorde det signifikant dårligere innen det angitte området. Et "på linje" evne-/ferdighetsområde betyr at resultatet stemte overens med totalresultatet. Abstrakt argumentasjonsevne Kriterier: ikke-verbal vurdering, simultan oppgaveløsing, visuell romforståelse, visuell bearbeiding Svakhet På linje Styrke Verbal gjenkjennelsesevne Kriterier: verbal meningsdannelse, betydningserkjennelse, langtidshukommelse, verdier tillært i ung alder, intellektuell nysgjerrighet Svakhet På linje Styrke Evne til symbolgjenkjennelse Kriterier: korttidshukommelse, sekvensiell evne, symbolinnhold, konsentrasjonsevne Svakhet På linje Styrke Evne til verbal argumentasjon Kriterier: verbal argumentasjon, innholdsforståelse, konseptdannelse, språklig innhold Svakhet På linje Styrke Evne til mental aritmetisk oppgaveløsing Kriterier: hukommelse, symbolinnhold, argumentasjon Svakhet På linje Styrke Andre testresultater Du gjorde det bedre enn 82 % av befolkningen. Resultat verbalkategori Resultat verbalkategori : 109.2 Resultat prestasjonskategori Resultat prestasjonskategori : 122 Resultat per seksjon Hver seksjon gir maksimalt 20. Gjennomsnittsresultatet er 10. Visuell seksjon Kriterier: ikke-verbal vurdering, simultan oppgaveløsing, visuell romforståelse, visuell bearbeiding Resultat i visuell seksjon Gjennomsnittsresultat 10 Ditt testresultat 15 Språkseksjon Kriterier: verbal meningsdannelse, betydningserkjennelse, langtidshukommelse, verdier tillært i ung alder, intellektuell nysgjerrighet Resultat i språkseksjon Gjennomsnittsresultat 10 Ditt testresultat 15 Hukommelsesseksjon Kriterier: hukommelse, sekvensiell evne, symbolinnhold, konsentrasjonsevne Resultat hukommelsesseksjon Gjennomsnittsresultat 10 Ditt testresultat 16 Seksjon for logisk sans Kriterier: verbal argumentasjon, innholdsforståelse, konseptdannelse, språklig innhold Resultat seksjon for logisk sans Gjennomsnittsresultat 10 Ditt testresultat 15 Aritmetikkseksjon Kriterier: hukommelse, symbolinnhold, argumentasjon Resultat aritmetikkseksjon Gjennomsnittsresultat 10 Ditt testresultat 12 Styrke og svakhet Dette resultatet står i forhold til ditt totale resultat. "Styrke" betyr et evne-/ferdighetsområde der du gjorde det signifikant bedre enn det gjennomsnittlige totalresultatet. "Svakhet" betyr at du gjorde det signifikant dårligere innen det angitte området. Et "på linje" evne-/ferdighetsområde betyr at resultatet stemte overens med totalresultatet. Abstrakt argumentasjonsevne Kriterier: ikke-verbal vurdering, simultan oppgaveløsing, visuell romforståelse, visuell bearbeiding Svakhet På linje Styrke Verbal gjenkjennelsesevne Kriterier: verbal meningsdannelse, betydningserkjennelse, langtidshukommelse, verdier tillært i ung alder, intellektuell nysgjerrighet Svakhet På linje Styrke Evne til symbolgjenkjennelse Kriterier: korttidshukommelse, sekvensiell evne, symbolinnhold, konsentrasjonsevne Svakhet På linje Styrke Evne til verbal argumentasjon Kriterier: verbal argumentasjon, innholdsforståelse, konseptdannelse, språklig innhold Svakhet På linje Styrke Evne til mental aritmetisk oppgaveløsing Kriterier: hukommelse, symbolinnhold, argumentasjon Svakhet På linje Styrke Endret 18. februar 2008 av Pilarwiki Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Prøvde å gjøre det så dårlig jeg kunne =/ Fikk 76 Da er det jo åpenbart at det må være noe galt. Selvom jeg tror det første resultatet mitt var ganske riktig :!: Se spoiler^^ Navn: Dum fyr Ditt testresultat: 76 Resultat i beskrivende kategori: Gratulerer med å ha gjennomført IVs IQ-test. Klikk på "Skriv ut" i nettleseren hvis du vil lagre testresultatet ditt. Andre testresultater Du gjorde det bedre enn 5 % av befolkningen. Resultat verbalkategori Resultat verbalkategori : 71.6 Resultat prestasjonskategori Resultat prestasjonskategori : 83 Resultat per seksjon Hver seksjon gir maksimalt 20. Gjennomsnittsresultatet er 10. Visuell seksjon Kriterier: ikke-verbal vurdering, simultan oppgaveløsing, visuell romforståelse, visuell bearbeiding Resultat i visuell seksjon Gjennomsnittsresultat 10 Ditt testresultat 9 Språkseksjon Kriterier: verbal meningsdannelse, betydningserkjennelse, langtidshukommelse, verdier tillært i ung alder, intellektuell nysgjerrighet Resultat i språkseksjon Gjennomsnittsresultat 10 Ditt testresultat 10 Hukommelsesseksjon Kriterier: hukommelse, sekvensiell evne, symbolinnhold, konsentrasjonsevne Resultat hukommelsesseksjon Gjennomsnittsresultat 10 Ditt testresultat 10 Seksjon for logisk sans Kriterier: verbal argumentasjon, innholdsforståelse, konseptdannelse, språklig innhold Resultat seksjon for logisk sans Gjennomsnittsresultat 10 Ditt testresultat 5 Aritmetikkseksjon Kriterier: hukommelse, symbolinnhold, argumentasjon Resultat aritmetikkseksjon Gjennomsnittsresultat 10 Ditt testresultat 7 Styrke og svakhet Dette resultatet står i forhold til ditt totale resultat. "Styrke" betyr et evne-/ferdighetsområde der du gjorde det signifikant bedre enn det gjennomsnittlige totalresultatet. "Svakhet" betyr at du gjorde det signifikant dårligere innen det angitte området. Et "på linje" evne-/ferdighetsområde betyr at resultatet stemte overens med totalresultatet. Abstrakt argumentasjonsevne Kriterier: ikke-verbal vurdering, simultan oppgaveløsing, visuell romforståelse, visuell bearbeiding Svakhet På linje Styrke Verbal gjenkjennelsesevne Kriterier: verbal meningsdannelse, betydningserkjennelse, langtidshukommelse, verdier tillært i ung alder, intellektuell nysgjerrighet Svakhet På linje Styrke Evne til symbolgjenkjennelse Kriterier: korttidshukommelse, sekvensiell evne, symbolinnhold, konsentrasjonsevne Svakhet På linje Styrke Evne til verbal argumentasjon Kriterier: verbal argumentasjon, innholdsforståelse, konseptdannelse, språklig innhold Svakhet På linje Styrke Evne til mental aritmetisk oppgaveløsing Kriterier: hukommelse, symbolinnhold, argumentasjon Svakhet På linje Styrke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå