Gjest Yoshi Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Gikk ut med en 3er i snitt fra ungdomsskolen og fikk 121 poeng her 9239069[/snapback] Og jeg gikk ut av ungdomsskolen med 5,9 og fikk 126, I rest my case! :!: Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 5.9 i snitt...? Så du fikk KUN 6'ere og 5+? Dang... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Gikk ut med en 3er i snitt fra ungdomsskolen og fikk 121 poeng her 9239069[/snapback] Og jeg gikk ut av ungdomsskolen med 5,9 og fikk 126, I rest my case! :!: 9242223[/snapback] Seriøst? Uansett, skolekarakterer har litt og si på hvor hardt du jobber også... Jeg jobbet ikke i det hele tatt, og gikk ut med 4,5. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Navn: Håkon Ditt testresultat: 122 Resultat i beskrivende kategori: Bra Gratulerer med å ha gjennomført IVs IQ-test. 13 og 1/2 år. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Gikk ut med en 3er i snitt fra ungdomsskolen og fikk 121 poeng her 9239069[/snapback] Og jeg gikk ut av ungdomsskolen med 5,9 og fikk 126, I rest my case! :!: 9242223[/snapback] Seriøst? Uansett, skolekarakterer har litt og si på hvor hardt du jobber også... Jeg jobbet ikke i det hele tatt, og gikk ut med 4,5. 9242343[/snapback] Serøst, ja. I åttende jobba jeg ikke så veldig mye, da fikk jeg 5,1. I tiende jobba jeg mye mer og fikk 5,9. vi er nok ikke så dumme noen av oss. Uansett, en IQ er ikke en fast måleenhet. gjennomsnittet skal alltid være 100, og man skal egentlig plasseres på trinn, ikke et nøyaktig tall. Det varieres om man velger trinn på 15 eller 25 eler 20 eller noe sånt. Så en som har hakket mer logisk sans og bedre hukommelse enn gjennomsnittet, skal ha en IQ på 115, eller noe. Uansett, IQ er teit! Noen som har link til en EQ-test (sosial IQ, kalles det også)? Nå har vi avgjort at forumfolk skårer høyt på IQ-tester, skal vi sjekke EQ-en? Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Uansett, IQ er teit! Noen som har link til en EQ-test (sosial IQ, kalles det også)? Nå har vi avgjort at forumfolk skårer høyt på IQ-tester, skal vi sjekke EQ-en? 9242441[/snapback] http://www.google.no/search?hl=no&q=EQ+tes...-s%C3%B8k&meta= Fikk lyst til å prøve en selv Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hva er normalen på EQ? Hva slags jobb går man under når men er avisbud på denne testen? Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Navn: anders Ditt testresultat: 129 Resultat i beskrivende kategori: Bra Gratulerer med å ha gjennomført IVs IQ-test. Klikk på "Skriv ut" i nettleseren hvis du vil lagre testresultatet ditt. bedre enn 97% av befolkningen er 16 år IQ tester er bare tull uansett.. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Ditt testresultat: 108Resultat i beskrivende kategori: Gjennomsnittlig Faen.. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 jeg har alltid fått alt fra 120-130 i sånne tester, fikk 126 på den her. og at alle her har over gjennomsnittet syns jeg egentlig ikke er noe rart idetheletatt, pcbruk er jo logikk tvers igjennom, nerder er nok litt smartere i gjennomsnitt enn han bonden ute på landet som melker kuene sine. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Uansett, en IQ er ikke en fast måleenhet. gjennomsnittet skal alltid være 100, og man skal egentlig plasseres på trinn, ikke et nøyaktig tall. Det varieres om man velger trinn på 15 eller 25 eler 20 eller noe sånt. Så en som har hakket mer logisk sans og bedre hukommelse enn gjennomsnittet, skal ha en IQ på 115, eller noe. Uansett, IQ er teit! Noen som har link til en EQ-test (sosial IQ, kalles det også)? Nå har vi avgjort at forumfolk skårer høyt på IQ-tester, skal vi sjekke EQ-en? 9242441[/snapback] Standaravvik. Og: Hvordan i alle dager ser du for deg en internettbasert EQ test? "La oss regne ut dine sosiale ferdigheter med en matematisk formel på en PC! Ja! Taste svarene med et tastatur, jaaaaa!" EQ er like innbilsk som å spå i kaffegrut spør du meg. Ser jammen for meg de innsnevra psykiaterjævelene, gift med skolebøkene sine siden første klasse, som skal sette karakter på andre folks sosiale evner. DUUURP Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Navn: Haakon Ditt testresultat: 119 Resultat i beskrivende kategori: Normal pluss Gratulerer med å ha gjennomført IVs IQ-test. Den passa egentlig veldig bra, fordi jeg vet at jeg har dårlig hukommelse, men jeg er flink i verbal argumentasjon. er 16. Endret 9. august 2007 av Latskap Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hvordan i alle dager ser du for deg en internettbasert EQ test? "La oss regne ut dine sosiale ferdigheter med en matematisk formel på en PC! Ja! Taste svarene med et tastatur, jaaaaa!" EQ er like innbilsk som å spå i kaffegrut spør du meg. Ser jammen for meg de innsnevra psykiaterjævelene, gift med skolebøkene sine siden første klasse, som skal sette karakter på andre folks sosiale evner. DUUURP 9242908[/snapback] jeg ser det for meg på lik linje med IQ-tester online? Blir bare feil. Og det handler jo ikke om å sette karakter på sosiale evner, det handler jo om å finne ut hva man bør jobbe med og om man kanskje trenger hjelp? Det er ikke at man plasseres på en skala fra "sosialt inkompetent" til "særdeles gode sosiale antenner". Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Jeg fikk 115 i IQ sammlet gjennomsnitt. Best: 121 i Logikk. OT: Navn: torje Heimstad WillassenDitt testresultat: 120 Resultat i beskrivende kategori: Bra Du gjorde det bedre enn 90 % av befolkningen. 9241738[/snapback] Neppe så smart og poste hele navnet sitt her. Spesielt vis du har mellomnavn. Fordi det er nesten ingen som har indentisk navn som deg. Raskt søk forteller meg at du bor i Troms Fylke (nevner ikke by). Søker jeg etter deg uten mellomnavn kommer det fortsatt bare deg opp. Men vær forsiktig. Søker jeg etter meg selv med mellomnavn finner jeg bare meg selv. Men søker jeg uten mellomnavn så finner jeg 12 andre stykker i Norge. Endret 9. august 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Ja, anonymous kommer og tar han! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Ja, anonymous kommer og tar han! 9244374[/snapback] Neh. Han har jo egen blogg. Bare at nå vet vi hvem han er på Diskusjon.no. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Ja, anonymous kommer og tar han! 9244374[/snapback] Neh. Han har jo egen blogg. Bare at nå vet vi hvem han er på Diskusjon.no. 9244637[/snapback] Åja, vel. Det er ihvertfall farlig. Særlig her på hw. Så er det mye farlige personer og dette må være første gang jeg har sett noen frivillig gi opp navnet sitt. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Navn: Magnus Ditt testresultat: 114 Resultat i beskrivende kategori: Normal pluss Gratulerer med å ha gjennomført IVs IQ-test. Klikk på "Skriv ut" i nettleseren hvis du vil lagre testresultatet ditt. Du gjorde det bedre enn 76 % av befolkningen. Win. Har ikke fylt 15 enda. ^^ Edit: Ser vel egentlig ikke for meg at jeg ligger i top 24% av Norges smarteste personer... men kanskje nerder er smartere enn andre? Edit 2: Umm, 24% ja, ikke 14... Endret 12. august 2007 av Potetfar Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Du gjorde det bedre enn 76 % av befolkningen. Win. Har ikke fylt 15 enda. ^^ Edit: Ser vel egentlig ikke for meg at jeg ligger i top 14% av Norges smarteste personer... men kanskje nerder er smartere enn andre? 9246167[/snapback] Sikker på det? Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Den var ganske tvilsom ja. Men den er god på å gi selvtillitt! 131 i score, 16 år (det rimer faktisk ) Fikk 25 av 33 i den mensa testen, altså har jeg en god sjanse til å klare medlemskravet, 131 poeng. var det ikke? passer rimelig bra med den andre scoren ihvertfall. Men må legge til at noen av de oppgavene var helt gresk for meg, bare gjettet. Endret 9. august 2007 av watercool:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå