VikingF Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Fikk 119 poeng, og gjorde det bedre enn 89% av befolkningen. Fornøyd med det. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg fikk 124 poeng. Det beviser at testen er upålitelig. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Navn: Henrik C Ditt testresultat: 117 Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Ta denne testen med en meget stor klype salt. For å "teste" dens pålitelighet svarte jeg i hytt og gevær, i tillleg svarte jeg feil på alle spørsmålene i den aritmetiske delen, (dobbeltsjekket med kalkulator). Konklusjonen på slutten ble "på linje", og alle svarene "mine" var feil! IQen ble da 90, og jeg fikk konklusjonen "på linje" ved 3 av delene, styrke på en og svakhet på en annen. Med andre ord bare vås, en ape ville fått godt resultat med denne testen. Endret 7. august 2007 av Jensemann4 Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Navn: Jakob Ditt testresultat: 121 Resultat i beskrivende kategori: Bra Fylte 14 i år. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Navn: Andreas Alder: 16 Ditt testresultat: 120 Resultat i beskrivende kategori: Bra Du gjorde det bedre enn 90 % av befolkningen. En smule stolt ja Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg hadde nok hatt en betydelig bedre score hadde det ikke vært for at hukommelsen min er helt elendig. Klarer ikke å huske mer enn 3-4 tall etter hverandre. 115 Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 (endret) 119. I HAS BRAINS. Jeg er sterk på argumentasjon. Yai. Da er jeg på riktig sted. Forøvrig så er det vel slik at man fastslår at for å i det hele tatt ha evnen til å gjennomføre IQ-testen så har man et minimum å gå ut ifra og får "plusspoeng" for hvert riktig svar. Pffffft. Endret 8. august 2007 av Rampage Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Yey, 130. Nøyaktig det samme som NRK-testen. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 126. Jeg er 16. Fikk vel noe sånt som 115 på NRK-testen, og de som husker når den gikk på TV, kan jo regne seg fram til hvor gammel jeg var da. Men.. En liten IQ-test sier veldig lite om meg, annet enn at jeg er over middels interessert i norsk og matte, hehe.. Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 I samtlige tråder hvor man blir bedt om å ta en IQ-test for deretter å poste resultatet sitt, så viser det seg at de fleste har skyhøy IQ (den med lavest i denne tråden har vel 115). Dette er jo snodig med tanke på at gjennomsnittet blant alle som tar testen skal være 100 (iflg definisjonen av IQ). Man skulle da tro at ca halvparten fikk et resultat over 100 og halvparten et resultat under 100. Årsaken til dette kan jo selvfølgelig være at det bare er de som scorer ekstremt høyt som våger å poste resultatet sitt i slike tråder. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 I samtlige tråder hvor man blir bedt om å ta en IQ-test for deretter å poste resultatet sitt, så viser det seg at de fleste har skyhøy IQ (den med lavest i denne tråden har vel 115). Dette er jo snodig med tanke på at gjennomsnittet blant alle som tar testen skal være 100 (iflg definisjonen av IQ). Man skulle da tro at ca halvparten fikk et resultat over 100 og halvparten et resultat under 100. Årsaken til dette kan jo selvfølgelig være at det bare er de som scorer ekstremt høyt som våger å poste resultatet sitt i slike tråder. 9237827[/snapback] Nja, eller det at IQ-tester på nett generelt er teite og utrolig lette å jukse på. Man skal jo egentlig ha veldig liten betenkningstid. Lenke til kommentar
Asdt Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Gikk ut med en 3er i snitt fra ungdomsskolen og fikk 121 poeng her Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) håper det faktum at jeg fikk 96 har noe med att jeg er overtrøtt og at klokken er halv seks pga. jeg fikk bedre på ppt test, bah, jeg går og legger meg. edit: det faktum at en slightly trøtt dritunge fikk Du gjorde det bedre enn 39 % av befolkningen. sier noe om de andre 39 prosentene :edit tar den omigjen i morgen for pwnage resultat Endret 9. august 2007 av 2r3fo Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Dette er enda en av de testene hvor alle som tar den får et lite selvtillits-boost når de scorer 100+ uansett om de er universitetsutdannet eller om de gikk ut ungdomsskolen med 2.2 i snitt? Kos dere med den og føl dere smarte, men jeg ville ikke slengt IQen på CVen med referanse til en nettside med det første. 8197521[/snapback] Hehe, jeg skummet gjennom testen på 5 min og gadd ikke å gjøre den ordentlig, og fikk 89, så det er ikke en av dem, skulle jeg tro det er tross alt Illustrert Vitenskap... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Navn: Tor Ditt testresultat: 127 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Du gjorde det bedre enn 96 % av befolkningen. Visuell seksjon Gjennomsnittsresultat 10 Ditt testresultat 14 Språkseksjon Resultat i språkseksjon Gjennomsnittsresultat 10 Ditt testresultat 14 Hukommelsesseksjon Gjennomsnittsresultat 10 Ditt testresultat 18 Seksjon for logisk sans Gjennomsnittsresultat 10 Ditt testresultat 19 Aritmetikkseksjon Gjennomsnittsresultat 10 Ditt testresultat 18 Jeg er 15 år. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg fikk 119, er 15 år (blir 16 i oktober) Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg er 12 år og fikk 176. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg er 12 år og fikk 176. 9240644[/snapback] Haha, right... Lenke til kommentar
Bamsebomsen Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Navn: torje Heimstad Willassen Ditt testresultat: 120 Resultat i beskrivende kategori: Bra Du gjorde det bedre enn 90 % av befolkningen. Gjorde det best på Visuell seksjon når det kommer til for langt jeg var over gjennomsnittet. På styrke og svakheter var "Evne til mental aritmetisk oppgaveløsing" min styrke, resten var på linje. Lurte litt på den graphen de hadde, ser ut til at det er noen som er nede på 60, det minte meg om hun madammen som var så dum at hun ikke fikk lov til å ha barn (noen som husker den saken?), hvordan i alle dager kan man gjøre noe sånt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå