AlleDager Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Dette er enda en av de testene hvor alle som tar den får et lite selvtillits-boost når de scorer 100+ uansett om de er universitetsutdannet eller om de gikk ut ungdomsskolen med 2.2 i snitt? Kos dere med den og føl dere smarte, men jeg ville ikke slengt IQen på CVen med referanse til en nettside med det første. 8197521[/snapback] hehe fikk du dårlig? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 IVs IQ-test: Resultat Navn: Magnus Ditt testresultat: 133 Resultat i beskrivende kategori: Svært bra Du gjorde det bedre enn 98 % av befolkningen. Tror det er litt luck på de få jeg måtte gamble på. Skal lære meg noen triks og prøve meg på mensa-testen en gang. Tør bare ikke før kompisen min flytter ut, siden han fikk alle riktig på en ekte mensa-test... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Dette er enda en av de testene hvor alle som tar den får et lite selvtillits-boost når de scorer 100+ uansett om de er universitetsutdannet eller om de gikk ut ungdomsskolen med 2.2 i snitt? Kos dere med den og føl dere smarte, men jeg ville ikke slengt IQen på CVen med referanse til en nettside med det første. 8197521[/snapback] hehe fikk du dårlig? 8335914[/snapback] Planen var egentlig ikke å poste i det hele tatt, men jeg slengte ut scoren tidligere i tråden. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 iq på cv anyway... høres jo ut som et latterlig konsept, og det ville vel sagt noe om deg som person Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 iq på cv anyway... høres jo ut som et latterlig konsept, og det ville vel sagt noe om deg som person 8338397[/snapback] Dersom du bare skriver "IQ = X" ja, men om du hadde greid å dokumentert tallet på en overbevisende måte vil det si mye mer enn selve tallet, og hadde vært noe jeg hvertfall hadde sett på som positivt. Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Når jeg var ferdig med den figur-greia og kom til språkspørsmålene, da gadd jeg ikke mer Utrolig nok kan jeg ofte finne flere enn et mønster i sånne figur-mønster-bilde opplegg, tror det må tyde på at jeg er übergenial Eller så tyder det på at jeg er helt på villspor, men da tenker jeg bare på vår kjære venn Stephen Hawking I have no idea [what my IQ is]. People who boast about their IQ are losers. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 En fyr i rullestol kaller andre for tapere? LOL. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) hvem sa mønsteret skulle vere avansert du vet vist du forventer et avansert svar så vil du finne et selv om svaret ligger rett forran øynene "det enkle er ofte det beste" kan jo ta feil så kom med inspill noen andre 8297226[/snapback] Det er riktig som Steffypants sier. Det er en "kant" mindre på høyre side i forhold til venstre, så det riktige svaret blir da en strek. noen som kan legge løsningen på nr 15/15 på førsteserie i spoilertag forresten? 8297536[/snapback] skulle gjerne likt å se løsningen på denne selv jeg, fikk den ikke helt til å stemme. Quote forminsket av moderator Endret 9. april 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 En fyr i rullestol kaller andre for tapere? LOL. 8338764[/snapback] hva har det med saken å gjøre a? jeg kaller ikke deg taper fordi du er på datan hele tiden. eller Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 En fyr i rullestol kaller andre for tapere? LOL. 8338764[/snapback] hva har det med saken å gjøre a? jeg kaller ikke deg taper fordi du er på datan hele tiden. eller 8340238[/snapback] Jeg mistenker det ble sagt med et snev av, jeg vil ikke si ironi, men du skjønner... Lenke til kommentar
greiven Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 jeg fikk 124 og er 14 år. Navn: MxxxxxDitt testresultat: 124 Resultat i beskrivende kategori: Bra Gratulerer med å ha gjennomført IVs IQ-test. 8335065[/snapback] Bra tippa da... Lenke til kommentar
ArsEna Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg fikk 121. Jeg slet mye med de språk greiene. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 For en latterlig enkel test. På tidligere tester har jeg fått 120-125. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Fikk 137 etter et par blemmer. Hadde nok scoret litt mer om jeg ikke hadde sett bort på TV'en midt under hukommelsestesten. Vet ikke om testen er så representativ. Geir Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ja, hvis jeg hadde giddi, hadde jeg fått ca 150, tenker jeg. Daniel Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Du gjorde det bedre enn 4 % av befolkningen. Sånne IQ-tester er så jævla verdiløse. Det eneste jeg tror vi kan fastslå fra dette er at de fleste her inne har en IQ som er et eller annet sted over gjennomsnittet, ja, og gikk fra det med litt oppblåst selvtillit. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Det er vel nå noen burde justere testen for gjennomsnittet, men det er vel bare slemt for alle som tror de er supersmarte? Lenke til kommentar
Visi Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Navn: Magnus Ditt testresultat: 120 Resultat i beskrivende kategori: Bra Gratulerer med å ha gjennomført IVs IQ-test. For å lagre resultatet, velg "Arkiv" i nettleseren og "Lagre som". Du gjorde det bedre enn 90 % av befolkningen. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Navn: Torstein Ditt testresultat: 127 Resultat i beskrivende kategori: Bra Kan si meg gjennomsnittelig fornøyd Hadde jeg bare slått av musikken før jeg begynte så hadde det sikkert gått litt bedre på hukommelsedelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå