Gå til innhold

Iq test Illustrert Vitenskap!

PgUp

Anbefalte innlegg

Dette er enda en av de testene hvor alle som tar den får et lite selvtillits-boost når de scorer 100+ uansett om de er universitetsutdannet eller om de gikk ut ungdomsskolen med 2.2 i snitt? Kos dere med den og føl dere smarte, men jeg ville ikke slengt IQen på CVen med referanse til en nettside med det første.

8197521[/snapback]

hehe fikk du dårlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

IVs IQ-test: Resultat

Navn: Magnus

Ditt testresultat: 133

Resultat i beskrivende kategori: Svært bra

Du gjorde det bedre enn 98 % av befolkningen.

Tror det er litt luck på de få jeg måtte gamble på. Skal lære meg noen triks og prøve meg på mensa-testen en gang. Tør bare ikke før kompisen min flytter ut, siden han fikk alle riktig på en ekte mensa-test...

Lenke til kommentar
Dette er enda en av de testene hvor alle som tar den får et lite selvtillits-boost når de scorer 100+ uansett om de er universitetsutdannet eller om de gikk ut ungdomsskolen med 2.2 i snitt? Kos dere med den og føl dere smarte, men jeg ville ikke slengt IQen på CVen med referanse til en nettside med det første.

8197521[/snapback]

hehe fikk du dårlig?

8335914[/snapback]

Planen var egentlig ikke å poste i det hele tatt, men jeg slengte ut scoren tidligere i tråden.

Lenke til kommentar
iq på cv anyway... høres jo ut som et latterlig konsept, og det ville vel sagt noe om deg som person :)

8338397[/snapback]

Dersom du bare skriver "IQ = X" ja, men om du hadde greid å dokumentert tallet på en overbevisende måte vil det si mye mer enn selve tallet, og hadde vært noe jeg hvertfall hadde sett på som positivt.

Lenke til kommentar

Når jeg var ferdig med den figur-greia og kom til språkspørsmålene, da gadd jeg ikke mer :p

Utrolig nok kan jeg ofte finne flere enn et mønster i sånne figur-mønster-bilde opplegg, tror det må tyde på at jeg er übergenial :woot:

Eller så tyder det på at jeg er helt på villspor, men da tenker jeg bare på vår kjære venn Stephen Hawking

I have no idea [what my IQ is]. People who boast about their IQ are losers.
Lenke til kommentar
hvem sa mønsteret skulle vere avansert du vet vist du forventer et avansert svar så vil du finne et selv om svaret ligger rett forran øynene

"det enkle er ofte det beste"  :whistle:

kan jo ta feil så kom med inspill noen andre

8297226[/snapback]

Det er riktig som Steffypants sier. Det er en "kant" mindre på høyre side i forhold til venstre, så det riktige svaret blir da en strek.

noen som kan legge løsningen på nr 15/15 på førsteserie i spoilertag forresten?

post-52433-1175559511_thumb.jpg

8297536[/snapback]

skulle gjerne likt å se løsningen på denne selv jeg, fikk den ikke helt til å stemme.

Quote forminsket av moderator

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
En fyr i rullestol kaller andre for tapere? LOL.

8338764[/snapback]

hva har det med saken å gjøre a?

jeg kaller ikke deg taper fordi du er på datan hele tiden. eller

8340238[/snapback]

Jeg mistenker det ble sagt med et snev av, jeg vil ikke si ironi, men du skjønner...

Lenke til kommentar
Du gjorde det bedre enn 4 % av befolkningen.

Sånne IQ-tester er så jævla verdiløse. Det eneste jeg tror vi kan fastslå fra dette er at de fleste her inne har en IQ som er et eller annet sted over gjennomsnittet, ja, og gikk fra det med litt oppblåst selvtillit.

Lenke til kommentar

Navn: Magnus

Ditt testresultat: 120

Resultat i beskrivende kategori: Bra

Gratulerer med å ha gjennomført IVs IQ-test.

For å lagre resultatet, velg "Arkiv" i nettleseren og "Lagre som".

Du gjorde det bedre enn 90 % av befolkningen.

:w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...