kimen Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 jeg trenger drivere til nettverkskort og chipsett for et Asus P5LD2 hovedkort. Jeg har lett overalt på Asus sine sider men jeg finner ingen drivere som virker. Hvis noen av dere er så snille å finne en side med drivere eller har selv så ville jeg bli takknemlig Lenke til kommentar
kimen Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Ingen som har en anelse om hvor disse driverne kan finnes? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Jo. Det burde være uhyre enkelt å finne dem via produksiden for P5LD2 hos Asus. Har samme hk selv (og har hatt ett tidligere). Det er Marvell Yukon "chip" på dette hk'et (Marvell 88E8053 Gigabit). Driver er første alternativ når du åpner "treeview" for "noden" LAN. Link Chipset-driver (Intel .inf) burde du også finne "Others" Eller er det driver for Vista du er på jakt etter? (Det kan bli verre...) Endret 22. mars 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
kimen Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Takk for hjelpen ja skulle funnet meg noen vista drivere også men jeg får vel bare vente litt til at det eventuelt kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå