Gå til innhold

er denne pc'n bra til prisen?

Anbefalte innlegg

Jeg så netopp denne artikkelen fra elprice jeg har sett litt på en asus bærbar pc, men den var litt dyr så så jeg denne og tenkte wow så jeg tenkte oå spørre dere er denne bra? til litt spill f.eks. BF2, wow og litt nye spill og skole og sånt?

den er med vista også

acer aspire

på forhånds takk !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvilken av de dere viste oppe der ville du anbefalt av alt

8197312[/snapback]

Vet ærlig talt ikke, en av de med 1GB minne ihvertfall.

Helst en kombinasjon av enkelte av de pga forskjeller i oppløsning, CPU osv..

Til 10K så bør ihvertfall hoved-minimumskrav være:

Core2Duo prosessor.

1GB minne (helst 1stk brikke med tanke på oppgradeing men desverre har mange 2stk 512MB).

X1600 eller 7600 skjermkort

Lenke til kommentar

Samtlige maskiner er i og for seg gode. Toshibaen og Fujitsuen lar seg enkelt oppgradere med 1GB til og vil da koste omtrent det samme som de som Delaware lenket til.

Fujitsuen skiller seg litt ut ved at den har 2 * 120GB HD. Disse kan du kjøre i RAID hvilket gir deg mulighet til å forbedre ytelse eller kjøre backup eller eventuelt bare ha 240GB HD.

Men den blir jo utrolig stor og klumpete og vil være masete å drasse frem og tilbake til skolen. Varm tipper jeg den er også. Jeg hadde tidligere en M4438G som var forløper til denne maskinen og var ikke bare fornøyd. Skjermen er dog veldig bra.

Toshibaen er langt lettere i så måte. Vekten på Zeptoen og Hel-maskinene kjenner jeg ikke til.

Det blir et valg mellom skjerm og oppløsning, HD, vekt, størrelse og prosessor. I forhold til det siste er det verdt å nevne at T7200 prosessorene har 4MB L2 cache hvilket vil bety noe under Vista. Om du vil merke det i forhold til ditt bruk er en annen sak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...