RS2000 Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Hei! Tenkte jeg skulle formatere disken på en PC jeg fant på el-returen. Det er en gammel IBM Deskstar på 1,7 GB. Ved formatering stopper den helt og spinner opp igjen. Dette går i loop hele tiden, selv om jeg avbryter formateringen. Den er testet på maskinen jeg fant, og min stasjonære, som er beskrevet i signaturen. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Gratulerer, du har funnet en død IBM-disk! Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Weee! :D Min første! Hehe :!: Endret 20. mars 2007 av Diverse Lenke til kommentar
Apocalypse Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Tror det er på grunn av at noen (/mange) av sektorene er skadet. Du kunne testet med et program som eksluderer de skadede sektorene/reparerer de og sett om den virker da... F.eks HDD Regenerator. http://www.abstradrome.com/hdd.html Endret 20. mars 2007 av Apocalypse Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Hei igjen. Prøvde HDD Regenerator, men kom ikke lengre enn 19000 sektorer (9 MB). Da begynte den igjen. Restartet PCen og prøvde Hitachi Drive Fitness på Ultimate Boot CD, men det kunne jeg bare glemme. Ellers virker disken bra. Kan bruke den, men ikke formatere den. Skal prøve å slette hele disken med AutoClave på UBCD. En standard prosedyre når jeg skal kaste en disk. Endret 20. mars 2007 av Diverse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå