Gå til innhold

Nytt headset - Ekko

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt et nytt head set: Icemat audio .. Og jeg har ekko, hvordan fjerner jeg det? Og er det mulig å få litt høyere lyd.. ved siden av å skru opp volum, har den på fult og fortsatt litt lavt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ekko er ikke noe som vanligvis bare kommer fra et headsett. vis du har et lyd kort som ønsker at du konfigurer alle tilkoblingene du d setter i det så kan det vær du har valgt noe feil der som gjør at den gir deg dette ekkoet for å gi deg romfølelse? så sjekk det først eventuelt prøv med et annet headsett vis du har mik på headsettet så kan den muligensforårsake deg noe problemer med at den plukker opp det som kommer ut fra headsettet og sender det tilbake engang til og du får et "ekko" men da burrde du også ha prob med feedback tror jeg.

vis du har en volumkontrol på headsettet sette den på fult så må du eventuelt sette på fult i programmet du bruker så fult på styringen til windows. etter det er det ikke så mye mer man kan gjøre.

vis det fremdeles er for lavt kan du klage og spør om de har mulighet til å teste dem/måle motstanden som er i headsettet for er den feil kan du få for høy eller for lav lyd alt ettersom

Lenke til kommentar

Sjekk først alt det stich_it foreslår, og hvis ikke det funker, så sjekk om du har nyeste drivere til lydkortet.

Jeg hadde et slags ekko på en Soundblaster for noen år siden, og det ble fiksa med nye drivere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...