Gå til innhold

Får ikke synkronisert sanger til iPod..

Anbefalte innlegg

Heisann!

iTunes har seriøse problemer med å synkronisere sanger over på iPod. Har 1156 sanger som skal overføres.. Vel, se vedlagt bilde.

post-72905-1174411648_thumb.jpg

Noen som veit hva jeg må gjøre?

(Har musikken min på ekstern HD om det er til hjelp)

[Western Digital 250 GB]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det beste ville vel vært å teste om det samme problemet oppstår om du forsøker å overføre et mindre antall sanger fra den eksterne disken. Forsøk også å kopiere noen hundre sanger over til intern disk, og se om du får samme feilen når du overfører.

Lenke til kommentar

Nå som du har lagt over noen sanger til inter HDD så må du legge de nye filplasseringene inn i itunes den finner det ikke automatisk når du legger det i en mappe. Bruk enten dra slipp metoden eller gå på fil og trykk legg til fil i biblioteket.

Mvh Fat_Board

Lenke til kommentar
Nå som du har lagt over noen sanger til inter HDD så må du legge de nye filplasseringene inn i itunes den finner det ikke automatisk når du legger det i en mappe. Bruk enten dra slipp metoden eller gå på fil og trykk legg til fil i biblioteket.

Mvh Fat_Board

8214220[/snapback]

Hm.. Får prøve i påskeferien. Enn så lenge så synkroniserer jeg med MediaMonkey. :)
Lenke til kommentar
Lignende problem oppstod hos meg.

Men så snart jeg byttet synkroniseringsprogram fant jeg ut at iTunes tar mye ressurser. MediaMonkey er nok et bedre alternativ egentlig.

Selv bruker jeg Winamp til alt nå, kjekt med litt forandring. :p

8226563[/snapback]

Ja, ikke sant.. Har prøvd winamp, men fikk det ikke til å funke.
Lenke til kommentar

Ikke? Er du intressert kan jeg mer enn gjerne fortelle deg hvordan..

Last ned Winamp selvfølgelig. Pluginen skal ligge inne i Winamp, men jeg fant den aldri. Derfor finner du den her.

Så, når Winamp starter trykker du ALT+L for å få opp MediaLibary.

Nedover her skal det være noe som heter Portables, og derretter iPod. Nå kan du bare dra sanger inn rett fra mappene på maskinen, og du kan føre tilbake til PCèn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...