kanaljen Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Driver og skal bytte bredbåndsleverandør, roter litt rundt i kapaks. Så er det en ting jeg lurer på, er linjenummer det samme som sambandsnummer? Evt. hvordan finner jeg sambandsnummeret? Endret 20. mars 2007 av kanaljen Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Driver og skal bytte bredbåndsleverandør, roter litt rundt i kapaks. Så er det en ting jeg lurer på, er linjenummer det samme som sambandsnummer? Evt. hvordan finner jeg sambandsnummeret? 8196879[/snapback] Linjenummer og sambandsnummer er ikke det samme. Sambandsnummeret er "telefon-nummeret" til bredbåndet ditt, og dette bør ISPen kunne gi til deg (ihvertfall feilmeldingstjenesten deres). Linjenummeret er et nummer linja fra sentralen til siste endefordeler før huset ditt har fått, altså ett nummer på en kobling i det offentlige nettet. Lenke til kommentar
kanaljen Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Takker for eit oppklarande svar. Tar kontakt med isp i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå