Pengu Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 (endret) Følger med en DVD-rom selvsagt, samt 4 kabinettvifter. Jeg forstod ikke hva du mener med at studentversjonen ikke gjelder for andre enn eieren. Er da ingen registrering eller noe slikt. 8209521[/snapback] En studtentlisens er personlig og kan ikke overdras til andre. Selvfølgelig virker Windows selv om en annen overtar PCen, men det er strengt tatt ikke lov å videreselge en studentlisens. I tillegg er det en oppgraderingslisens hvilket betyr at man må ha en annen gyldig lisens (Windows-versjon) å oppgradere fra hvis man skal re-installere. Endret 22. mars 2007 av Pengu Lenke til kommentar
sparks Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Det får vel være min sak, men takk for informasjonen. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Det virker som om det er en del som er gjengangere her i denne delen av forumet og som til stadighet gir veldig lave prisantydninger på pcer. Noen som har lyst på brukt pc billig? 4K er ikke urealistisk pris med tanke på at det er en del folk der ute som ikke ønsker det aller nyeste, og som heller velger å kjøpe brukt på qxl og finn. 8208832[/snapback] Eg vil påstå at du her tar fullstendig feil. Man kan få helt nye PCer med god nok ytelse til alt annet enn de mest krevende spillene for ca 5k idag. Da blir det helt feil å si at en to år gammel PC med dårlig ytelse er verdt mere enn 2-3k Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 regner med at hanhar et ønske om å finne ut av hvor mye han kan få for den. Verdien er ikke viktig =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå