Onkel Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Selvportrett-tråden er fin, men dette var egentlig ikke ment som et selvportrett. Men når man mangler en modell å leke med, får man klare seg med selvutløser. Symmetrien går ikke helt opp, og jeg er uenig med meg selv om det er en god ting eller ikke. Endret 20. mars 2007 av Onkel Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg kan ikke si at jeg likte dette bildet. Det er ujevn belysning. Motivet er ikke særlig spennende. Gardinene passer ikke inn i selve bildet, i hvertfall ikke når de har samme farge som veggen. Ville ha klonet det bort eller skiftet til røde gardiner. Men du la kanskje ikke all verdens arbeid i dette bildet heller da kanskje. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Sorry, mann. Her må du jobbe litt. Bildet kaster forstyrrende skygger. Gardinene forstyrrer. Og foten som stikker over sofaen ødelegger symmeterien fremfor å forsterke den. Kanskje du kan prøve igjen, men rette blitzen oppover istedet? Da tror jeg bildet ikke vil kaste så mye skygge. Og du klarer kanskje flytte sofaen litt også, slik at du får vekk vinduet? Men jeg likte bordet! Er det til salgs? Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Hehe, i utgangspunktet var dette sydd sammen av fire bilder (siden jeg ikke har vidvinkel nok), fjernet to lamper, diverse ledninger og skygger og ikke måte på. Tror tilogmed jeg la nytt gulv på et tidspunkt. Så dette tror jeg er et dødt prosjekt, det er nesten mindre arbeid å bare male det for hånd. Hvis man skal se på det som et pilotbilde, må jeg nok ta det på nytt med mer omhu ja. Motivet er nå så (og kan jo gjøres mye med), det jeg selv likte her er fargene, og muligheten for ekstrem symmetri med bare en ting som bryter - personen i sofaen. Hadde kanskje vært bedre å markere bruddet enda mer, feks sitte på kanten. Men jeg er ikke helt enig i at lyset skal være ovenfra, syntes stålampa gjorde en fin jobb her og la skarpe og spennende skygger. Kommer kanskje tilbake til det ved neste søvnløse natt. Får se. Takk for lærerike tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg likte det, faktisk. Den ujevne symmetrien gjorde det for meg. Litt bedre belysning, så tror jeg du hadde fått en tommel opp fra meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå