SpecialForce Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg blir sår hvis jeg onanerer mye og blir utmattet etter en orgasme med utløsning.. Men dette anser jeg som normalt.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hver gang jeg runker så får litt vondt rundt skritt området. Er dette vanlig? Jeg kjenner at det gjør vondt i den bakerste delen av pungen (kanskje jeg inbiller meg det) eller i området. Men det gjør vondt og gir seg dagen etter. Vær så snill og kom konlusjon for dette problemet! 8196607[/snapback] jeg må bare si jeg syns synd på deg. Men om du får vondt etter å ha runket, hva med en god gammeldags omgang sex? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Kanskje trådstarter skal ta seg en pause hvis han får vondt av å runke. Hvis det ikke hjelper med en pause så burde du oppsøke en lege, man skal ikke få vondt etter en orgasme. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg trengte bare å ta meg en pause på 3-4 dager, så var alt tilbake til normalt Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 La kjøleskapet stå i fred neste gang ^^ Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Forresten, mot de flestes overbevisning KAN man faktisk få kjønnssykdomer uten å ha sex. Uansett, for å være helt trygg, pell deg til legen. Hvis det er en ting man ikke kødder med, er det utstyret. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Der tar du feil. Det er nettopp det man gjør med utstyret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg