Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Får vondt etter å ha runket!

Gjest Red-forman

Anbefalte innlegg

Gjest Red-forman

Hver gang jeg runker så får litt vondt rundt skritt området. Er dette vanlig? Jeg kjenner at det gjør vondt i den bakerste delen av pungen (kanskje jeg inbiller meg det) eller i området. Men det gjør vondt og gir seg dagen etter.

Vær så snill og kom konlusjon for dette problemet! :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Red-Forman
Er det mulig du har pådratt deg klamydia eller en annen sykdom?

8196889[/snapback]

Seriøst?

Men herregud det kan da ikke være sant?

Please ikke tull med meg!

Jeg er virkelig redd nå!! :cry:

Lenke til kommentar
Gjest Red-Forman
Har du hatt ubeskyttet sex den siste tiden, så burde du sjekket deg om du får smerter.

8196919[/snapback]

Har aldri hatt sex!!

Da er det ikke noe alvorlig vel?

Lenke til kommentar

Ikke at jeg er noen sex og samlivsekspert men jeg tipper det er en muskel under der som blir belasta under onani og da blir støl på en måte..det at det går over til neste dag er vel bare at det går over av seg selv da den ikke blir belasta.Men runk videre du så skal du se at smerten forsvinner gradvis.

Lenke til kommentar
Har du hatt ubeskyttet sex den siste tiden, så burde du sjekket deg om du får smerter.

8196919[/snapback]

Har aldri hatt sex!!

8197097[/snapback]

Nei, da kan det ikke være noe kjønnssykdommer. Men om det har holdt på lenge og ikke gir seg om du lar være å onanere i noen dager, burde du kanskje stikke til legen allikevel.

Lenke til kommentar
Ikke at jeg er noen sex og samlivsekspert men jeg tipper det er en muskel under der som blir belasta under onani og da blir støl på en måte..det at det går over til neste dag er vel bare at det går over av seg selv da den ikke blir belasta.Men runk  videre du så skal du se at smerten forsvinner gradvis.

8197139[/snapback]

Opplever forresten det samme.. ikke som en slags smerte men jeg kjenner at den er der :!:

Og jeg er ganske sikker på at H.M. kongen sin teori er korrekt.. om ikke en muskel er sliten så kanskje pungen er.

Lenke til kommentar

Onanerer du mer enn du har kapasitet til over et kort tidsrom får du smerter. Ikke runk når det gjør vondt, det sier seg selv. Garantert ikke farlig. Hvis det går over dagen etter, er det jo bare å gyve løs igjen :yes:

Alle deler av kroppen får smerter om du overarbeider dem.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest Noobie scammer

8196919[/snapback]

Har aldri hatt sex!!

8197097[/snapback]

du kan få sykdommer i pungen uten å hatt sex det er mulig du har det da bør du opperere

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...