Joachim_F Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Her er en demo av romstrategispillet Genesis Rising, som ser ut til å minne litt om klassiske Homeworld. Les mer Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Etter å ha lastet ned demoen og forsøke å installere den får jeg feilmeldingen 'The setup files are corrupted. Please obtain a new copy of the program.' Noen andre som får dette? Lastet ned både via FTP fra gamer.no og BitTorrent. Med mindre det er jeg som gjør noe grusomt galt, skal jeg prøve å få en fungerende demo annensteds fra.. Lenke til kommentar
iMAD Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Samme her.. The setup files are corrupted. Please obtain a new copy of the program. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Har stilt meg i kø hos FilePlanet for nedlasting, satser på at de har en fungerende fil der.. Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Det er ikke så merkelig at dere får feilmelding. Ved nærmere ettersyn ser jeg at demoens størrelse egentlig skal være 536 MB. Demoen vi lastet ned fra Dreamcatcher sin presse-FTP var med andre ord ikke så klar som Dreamcatcher skulle ha det til tidligere i dag. Ser at flere andre internasjonale filtjenester har blitt lurt også. Jeg jobber nå med å laste ned en korrekt versjon, og oppdaterer dette innlegget når alt er i orden igjen (antatt å være klar ca. 21:20) Artikkelen fjernes inntil dette er i orden. Beklager dette. Oppdatering: Nå er alt i skjønneste orden igjen. Endret 20. mars 2007 av TST Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Fungerende demo av Genesis Rising fant jeg på FilePlanet (størrelse 536 MB) og har installert denne. Etter å ha prøvd spillet sier jeg bare en ting (også siden jeg er en Homeworld-fan): Kjøp. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Seeder Gamer.no? Jeg har bare en peer i svermen... Edit: Kom seg nå. Installasjonen gikk fint. Endret 20. mars 2007 av MiSP Lenke til kommentar
genesis Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) yey! genesis will rise! Endret 5. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 GAH! Det betyr at jeg må laste den ned på ny, og jeg som skulle prøve det idag. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Her er en demo av romstrategispillet Genesis Rising, som ser ut til å minne litt om klassiske Homeworl Dere er klar over at med ein slik start pa artikkelen blaaser dere opp forventningene mine til det kritiske nivaaet? Homeworld satte standarden for min del, saapass mye at eg mistet totalt intressen for ground based RTS. Dette blir aa laste naa eg kommer fra jobb! Lenke til kommentar
Sozeles Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Får dra ned demoen etterpå i dag. Ettersom Stalker sugde, og C&C 3 ikke kommer ut før neste uke må jeg ha noe å fikle med til da. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 noen andre enn meg som tenker "alien!" når de ser det romskipet? Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Var gøyt, men ikke ikke nærheten av Homworld Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Syns fortsatt Nexus var bedre grafisk, selv om det er et eldre spill. Kansje mangelen av skjoldeffekt som gjør det. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Heller kjedelig. Det kunne vært ganske bra, men ikke noe jeg ser spessielt frem til. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hvor mye minner dette spillet om Imperium Galactica II ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg