Arne Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2007 OIOI, det var jo ein god del... Eg er fortsatt på jakt, så alle innspel er gode innspel. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Boka jeg anbefalte rett ovenfor er på 1250 sider, men den dekker også en del forskjellig, og ikke alt er nødvendig å lese. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Les også tråden skromt har laget om bøker. Jeg har lagt link til tutorialen hans herfra Lenke til kommentar
Arne Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 EY! Det har skjedd noko! Eg gjekk inn på det lokale biblioteket. Og veit du kva? Dei hadde bøker. Eller, endå betre, dei hadde datamaskiner! Det klarte faktisk på KJØPE Core java 2 til meg! :) Det tar vel sikkert nokre dagar før eg får han, eg gledar meg veldig mykje... Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Kåre er 2 bind, passe på at de får begge. Fint bibliotek du har ... gamlebiblioteket mitt var sånn. Lykke til med Core Java 2 - jeg er også nybegynner som bruker den. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Kåre er 2 bind, passe på at de får begge. Fint bibliotek du har ... gamlebiblioteket mitt var sånn. Lykke til med Core Java 2 - jeg er også nybegynner som bruker den. 8258451[/snapback] Du trenger ikke å kjøpe begge på en gang... men skal du starte med java kjøp volume 1, liker du det og boka kjøper du volume 2 :-) Lenke til kommentar
Arne Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Hehe, trur dei fekk inn begge, både fundamentals og den andre. Om eg likar han, kjøper eg han 100% sikkert! Tenkjer meg at eg får han til over helga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå