Gå til innhold

Ny i JAVA, kva bok skal eg velje?

Anbefalte innlegg

Hei!

Eg har sett litt på java, samt at eg har laga litt programmar og lånt ei bok på biblioteket (Programmering i Java). Uansett, som de sikkert veit, kan eg ikkje ha boka for alltid. Derfor vurderar eg å kjøpe meg ei bok om emnet. Eg har ikkje 100% bestemt meg for å kjøpe, men det er ikkje langt i frå, fordi det verker så interessant.

Vel, eg har krav til boka:

1. Helst norsk, ikkje det at eg ikkje forstår engelsk, men det kan vere lettare å få i seg med ei norsk bok. (har prøvd engelske bøker før, og det hendte at eg leste ei halv side, og så tenkte eg "Ka faen, søv eg eller?!")

2. Vere opplagt pedagogisk, eg treng ikkje eit oppslagsverk, eg treng noko som kan "dytte" inn kunskapen med teskje. Sjølvsagt må eg stå på for å forstå det, men eg har ikkje ein lærar til å lære meg, så det må vere godt forklart. Med andre ord ikkje ei 1000-siders murstein for høgskuleelevar. Betre med kvalitet enn kvantitet.

3. Pris (300-400). Fordel at prisen er <= 400, det gjer sjølvsagt ikkje noko om han er høgare, men eg tviler på at vi finn noko under 300kr?

4. Gode forklaringar (kjem vel under 2.), med teikningar og ilustrasjonar.

Eg har sett på fylgjande:

Rett på java (god kritikk)

Programmering i Java

Lær java 2 på 21 dager. (er denne litt gammal?)

Nokon som kan anbefale/debefale dei, eller kome med andre bøker? Kan moglegens strekkje meg til ei engelsk bok, men då må han vere pedagogisk som fy! :)

PS: Om de kjem med engelske forslag, hadde det vore fint om dei hadde boka på amazon.co.uk/.de. Der har eg handla før, og er nøgd.

Ha ein fortsatt god dag! ;)

PS: Håpar på svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg ser at han har fått god kritikk på amazon! Skal ta han med i vurderinga. Ser han koster minst 35pund (m. frakt), og det truuuur eg skal gå, forhåpentlegvis får eg mesteparten av mora mi! :)

Andre råd til bok? Eg er open både for norske og engelske.

Såg ei bok som heiter Java for dummies. Er det noko å satsa på?

EDIT::: Eg såg dei hadde boka til 50dollar (m. frakt) på amazon.com. Nokon som har bestilt frå denne sida før? Ingen skjulte utgifter? Har bestilt frå amazon.co.uk/.de før, og har berre positive ting å melde.

Endret av Arne
Lenke til kommentar

Ingen? Må helst ha svar litt raskt, det tar tid å bestille frå utlandet, og eg vil helst ha han før påske! :)

Den boka du nemnte, "Objects first with Java", så står det noko rart i tittelen på boka, nemleg "A Practical Introduction using BlueJ". Kva er BlueJ? Eg må jo ha ein introdusjon i JAVA!

Lenke til kommentar

Takk for svar. Cruella, er du sikker på at BlueJ er det eg bør lære meg?

Eg kjem nok uansett til å kjøpe papirutgåva, av den enkle grunn at eg vil ha noko å lese i når eg ikkje sit ved pcen.

Fleire forslag? Syns det i grunnen var rart at det var så få som svarte, skulle jo tru at det var mange som hadde anbefalingar. :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg kan anbefale 2 bøker... den ene "KåreJava" (Core Java 2 - Volume 1, Horstmann/Cornell) er veldig god. Men jeg likte også veldig godt Java 5 - Early Objects, Tony Gaddis. Sistnevnte er litt større, men jeg føler den forklarer enkelte ting bedre en KåreJava boka... Vil absolutt ha fått tak i mer enn en bok.

Begge de to nevnte er på engelsk, men med veldig god progresjon og eksempler.

EDIT

Som compiler bruker jeg Eclipse som jeg synes er veldig god, last de ned å prøv! Du finner den HER og en "kommer i gang"-tutorial finner du HER

Endret av South_Bridge
Lenke til kommentar

Jeg kunne PHP, HTML og basic VB for ei uke sida. Så lånte jeg KåreJava (Core Java 2, Bind 1) og jeg mener jeg har fått en kjempefin innføring. Skrev min første server i går.

Jeg tror riktignok kåre er laget spesielt for de som har programmeringserfaring fra før av (mye sammenlignes med c/c++), men den var like grei for meg med phperfaring.

Kåre gir deg innføring i hvordan du skriver kode i notepad, emacs og eclipse, men all annen kode er ellers generell, som funker i alle tre. Siden jeg har Eclipseerfaring fra php, var det enkelt å komme i gang der.

Den veileder deg også i å laste ned og installere JDK, JDK Source og JDK Documentaion.

Jeg sjekket ut "Thinking in Java" som man (fortsatt) kan laste ned online. v1,v3 og v4 er tilgjengelig online. v3 er fra 2002, v4, der du får 7 kapitler(første bind?) sto det intet årstall på.

Endret av Kagee
Lenke til kommentar

Så, tittelen på boka "Objects first with Java", der det står om BlueJ er i grunnen berre reklame for eit IDE, og det er likegyldig kva IDE eg bruker? Til no har eg berre brukt notepad ++ og er nøgd.

Ingen som har testa ut "Rett på java"?

Den boka du anbefaler, South_Bridge, den er jo ganske billig.

Min erfaring:

HTML og CSS

PHP (ikkje OOP)

MYSQL

...og pittepittepittelitt C++, men det er ikkje mykje. (hello world og div. små program)

Ja, flott at folk tek seg tid til å svare, fortsett slik! :)

Har endå ikkje ein klar vinnar.

Lenke til kommentar
Det er berre det at eg bur langt ut på bygda, og den eineste boka dei har om programmering er "Programmering i Java". Utanom det, så har dei berre noko om HTML og CSS, men det er jo uinteresant.

8213676[/snapback]

Jeg bor på hybel i Gokk - det tok bilioteket dager å skaffe KåreJava fra Hamar Høgskule. Be bibliotekaren lære deg om "fjernlån". Hvis ikke lokalbilioteket er interesert, hør på den videregående skolen i bygda.

Endret av Kagee
Lenke til kommentar

Head First Java av Sierra og Bates er en meget god pedagogisk bok. Du får en praktisk og enkel introduksjon til Java 5.0, samtidig som det er mange oppgaver og "puzzles" som får deg til å tenke selv.

Mange kuriositeter og viktige elementer nevnes, samtidig som du får en haug med morsomme historier på kjøpet.

Litt programmeringserfaring kan være en fordel, men denne anbefales likevel til alle java-programmerere, erfaren som nybegynner.

Jeg kjøpte min for 450,- på akademika, men her er iallefall linken på amazon:

Head first java

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...