Gå til innhold

Et interesangt tilbud hos komplett (x360/Wii)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wii koster jo 2600, mens Xbox 360 går fortsatt for 3000 antar jeg, dermed blir det jo 5600 hvis man kjøper separat i butikk. Det eneste du ikke får med isåfall er COD3. Tar man frakten i betraktning, så kommer vel "tilbudet" på rund 6200 kr.

Med andre ord (hvis Xbox360 fortsatt koster 3000) så kan man få alt dette billigere i butikken. Og man kan velge å kjøpe et bedre spill enn CoD3. Men så var det å finne en wii i vanlig butikk ja..

Forresten, jeg ville utvilsomt ha satset på Xbox360 og Wii, enn kun PS3, om jeg hadde fått dette valget.

Endret av dracula
Lenke til kommentar

Ikke et kjempe tilbud nei.. :p Men, litt festelig uansett.. Og, som du sier ville jeg nok gått for 360+wii istedenfor kun PS3.. Meeen, igjen så MÅ jeg ha wii føler jeg.. :p Men, MÅ jo ha PS3 når spilla begynner å komme.. Og, 360 MÅ jeg jo ha nåå...

Vanskelig det her.. :p blir morsomt å se hvor mye komplett skal ha for "giant gamer bundle" om det kommer.. :p

Er nok ikke det beste tilbudet man kommer over dette uansett, så ville valgt å kjøpe de seperat.. :)

Lenke til kommentar

Tror jeg GLATT hadde kjøpt den 360+Wii-bundlen! Virkelig et godt tilbud. Jeg har ikke Call of Duty 3 engang :p

Nå får du med et spill og en film for den prisen på elkjøp da, men alikevel.

Det må to slette konsoller til for å veie opp mot en god vettu :p

8196621[/snapback]

Prisen ja :p

Lenke til kommentar
Stilig.  :D

Når skal vi høre fra dem som sa at man ikke fikk 360 og wii til samme pris som ps3? :whistle:

8216907[/snapback]

Nå har de skavet av prisen litt da, og stappa inn et X360 spill ekstra i pakken.

Men dette er vel et samarbeid mellom Nintendo og MS for å sverte Sony, venter bare på en eller annen skal komme med det utsagnet her på forumet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...